ByteDance, kompanija koja je vlasnik TikToka, počeće da izdaje štampane knjige u februaru.
Kompanija već objavljuje e-knjige preko svog 8th Note Pressa, ali će početi prodaju fizičkih primjeraka u knjižarama početkom sljedeće godine.
Kompanija će prvenstveno objavljivati žanrove koji su popularni na BookToku – užurbanom kutku TikToka gdje korisnici dijele preporuke za knjige. To uključuje romansu, savremenu fantastiku, mlade i romantasy – mješavinu “romanse” i “fantazije”.
Knjige će biti objavljene u partnerstvu sa Zando, nezavisnom izdavačkom kompanijom.
Prvi štampani naslov 8th Note Pressa, “On Screen & Off Again” od Caitlin Cross, biće objavljen 4. februara. Najavljen kao „romantični”, roman prati ljubavi iz djetinjstva Wilhelminu Chase i Daxon Avery, nekada zvezde hit TV emisije za djecu, dok se ponovo povezuju u svojim dvadesetim.
Drugi naslov štampanog izdanja, koji će biti objavljen 18. marta, je “Posljednji čovjek u raju” od Syeda M Masooda, koji govori o mladom američkom muslimanu koji se pomirio sa svojom otuđenom porodicom.
“To Have and Have More”, Sanibel, stiže 15. aprila. “Ispričan očima korejske djevojke usvojene u bogatu bijelu porodicu, ovaj mračno smiješan prvijenac istražuje neobavezni rasizam, privilegije i složenost prijateljstva”, objavio je izdavač.
8th Note Press će biti vođen trendom. “Prvo razmišljamo šta ljudi vole da čitaju, ko čita ove knjige, kako ljudi pričaju o tim knjigama, kako se ti razgovori odvijaju na internetu i gdje?”, kaže Jacob Bronstein, šef uredništva i marketinga u ByteDanceu. “Žanr je na drugom mjestu.”
TikTok je imao veliki utjecaj na izdavačku industriju i top liste bestselera u posljednjih nekoliko godina. Za autorke kao što su Colleen Hoover i Sarah J Maas, BookTok je doveo do velike prodaje.