Da bi se trkali na Dakaru, vozači moraju platiti znatnu svotu novca. Naknade za registraciju za ovaj događaj razlikuju se zavisno o kategoriji u kojoj se odlučite takmičiti, između automobila, motocikala, quadova, SSV-a i lakih prototipova vozila i kamiona. Za automobil je 26.600 eura, motocikl i quad 15.700, SSV 24.600, kamion 39.400, Dakar Classic automobili 10.000 i Dakar Classic Trucks 15.000 eura.

No, cijene su drugačije za one koji se takmiče prvi put, a oni koji su u kategoriji vozača Legende, odnosno imaju više od deset učestvovanja na Dakar Rallyju, ostvaruju poseban popust. Ovo sniženje može doseći 2000 eura, ovisno o kategoriji.

Propisi o automobilima Dakar 2022 odnose se samo na pehare za vozača i suvozača, koji se dodjeljuju trojici najboljih u svakoj kategoriji kao nagrada za njihov podvig. U kategoriji automobila, samo troje najboljih u generalnom plasmanu dobivaju nagradu koju dijele vozač i suvozač.

U motociklima, prvih pet od generala dobiva novac, 50.000, 25.000, 15.000, 10.000 i 5.000 eura. Takođe prvih pet u kategoriji Rally2, između 10.000 i 6.000 eura i prva tri u quadovima, 15.000, 10.000 i 5.000 eura.  Pobjednica i najbolji junior dobivaju i nagradu od 3.000 eura.

Reli Dakar, nekadašnji Reli Pariz-Dakar, godišnje je takmičenje u reliju koje se organizira od 26. decembra 1978. i traje tokom prvih sedmica janjuara ili, u nekim izdanjima, počevši od posljednje sedmice decembra. Smatra se jednim od najtežih i najpoznatijih relija na svijetu.

Rally je osnovan 1978. godine, nakon što je francuski vozač Thierry Sabine danima lutao izgubljen u pustinji Ténéré u sjevernoj Africi i smatrao je svoje iskustvo vrijednim reproduciranja na međunarodnom takmičenju.

Ono što je počelo kao avantura u svom najčišćem obliku, za amaterske vozače terenskih vozila i uz malo organizacije, razvilo se u najpoznatije međunarodno takmičenje u reliju na svijetu.

Oko dvije hiljade ljudi uključeno je u trku, između organizacije, sudionika i asistencije, u pratnji pomoćnih vozila, kamiona, helikoptera i GPS navigacijskih sistema. Prenos se emituje na televizijskim kanalima zemalja učesnica, na njemu se testiraju nove tehnologije za vozila serijske proizvodnje, kao što su ovjes, kočnice, povećani otpor, sve za promociju njihove prodaje diljem svijeta.

Veliki proizvođači automobila angažiraju profesionalne vozače iz Japana, Švedske, Španije, Njemačke, Rusije kako bi se takmičili u ATV-ima i kamionima vodećih svjetskih marki, od Toyote, Nissana, Subarua, Citroëna, te marki kamiona kao što su Kamaz, Volvo, Iveco… Svi se  međusobno takmiče kako bi promovirali svoje nove modele serijske proizvodnje na međunarodnom tržištu.