Bilo je 08.15 sati petog septembra 1939. kada je britanski brod "Bosnia" njemačka podmornica U-47 zaustavila oko 120 milja sjeverozapadno od rta Ortegal. Jednim ju je torpedom potopila u 09.38 sati. Poginuo je jedan član posade. Kapetana broda i 31 člana posade pokupio je norveški brod Eidanger i prebacio u Lisabon šestog septembra.
"Bosnia" je imala nesretnu sudbinu. U februaru 1928. godine porinuta je u Engleskoj. Teretnjak "Bosnia" plovio je desetak godina da bi postao meta čuvenog njemačkog poručnika bojnog broda Günthera Priena kojem je "Bosnia" bila prvi pogodak u karijeri komandanta podmornice U-47.
Tokom svoje prve patrole Atlantikom potopio je Bosnu a napad je izveo na viteški način. Nakon što je britanski brod odbio poslušati upozorenja, napadnut je topom. Mornarima s “Bosne” njemački podmorničari pomogli su izbaciti vodu iz prevrnutog čamca i sačekali su da ih pokupi neutralni norveški brod prije nego je pogotkom torpeda “Bosnia” konačno potopljena.
Prien je rođen 16. januara 1908. u Oesterfeldu u Njemačkoj. U nacističkoj je Njemačkoj uživao status nacionalnog heroja, čovjeka koji se proslavio zahvaljujući uspjehu rizične misije: napasti i uništiti britansku flotu u neosvojivoj uvali Scapa Flow, u Škotskoj. Kada mu je to uspjelo, Prien je nagrađen najvišim priznanjima njemačke vojske. Bio je najpoznatiji zapovjednik njemačke podmorničke flote tijekom Drugog svjetskog rata.
Poput svog idola, portugalskog moreplovca Vasca de Game, san mladog Günthera Priena bio je ploviti i proputovati svijet. Novcem koji je uštedio radeći kao vodič na sajmu u Leipzigu, Günther je platio školarinu u nautičkoj školi u Finkenwärderu, u blizini Hamburga. Suočio se s grubom obukom i strogom disciplinom te je bez problema položio ispite.
Njegova pomorska karijera započela je s 19 godina, kada se 1929. prijavio kao četvrti oficir na putničkom brodu San Francisco. No, u martu iste godine, umalo da zbog incidenta okonča kariujeru na samom početku. San Francisco se sudario s drugim brodom, a Prien je optužen da je odgovoran za incident. Ipak, Pomorski sud ga je oslobodio svih optužbi.
Kad je Prien saznao da je Reichsmarine (nasljednica mornarice njemačke carske mornarice) otvorila svoja vrata kapetanima trgovačkih brodova, nije oklijevao i prijavio se za radno mjesto. Tridesetog januara 1933., na isti dan kada je Adolf Hitler postao njemački kancelar, Günther Prien je postao pitomac u Reichsmarineu. U oktobru 1935. je premješten u podmorničku školu Kriegsmarine.
U školi je Prien upoznao druge muškarce koji će se kasnije istaknuti tijekom rata, poput Joachima Shepkea i Herberta Schultzea. Nakon dvije godine naporne obuke, Prien je 1937. promaknut u Oberleutnant zur see (zastavnika), a sljedeće je godine raspoređen u podmornicu U-26, koja će zajedno s ostalim brodovima njemačke mornarice patrolirati španskim vodama za vrijeme Španskog građanskog rata.
Dana 17. decembra 1938. Prien će primiti komandu nad podmornicom U-47, naprednom podmornicom s kojom će ući u historiju zbog svojih podviga u Drugom svjetskom ratu.
Samo dva dana nakon početka Drugog svjetskog rata, petog septembra 1939. godine, Prienova podmornica potopila je britanski parobrod Bosna u svojoj prvoj patroli preko Atlantika. Posada broda skočila je u vodu, a Prien je dopustio neutralnom brodu koji plovi u blizini da ih pokupi. Prien je bio gorljivi branitelj ovog kodeksa ponašanja i poticao je svoje oficire da se ponašaju na isti način.
Nakon što je brod ispražnjen, torpedom je poslalo britanski parobrod na dno mora. Sljedećih je dana U-47 potopila dva britanska teretna vozila čije su posade također spašene prije nego što su potopljene.
Njegova će ratna karijera biti okončana dvije godine kasnije, kada je n jegovu podmornicu 1941. potopio engleski razarač Wolverine, 483 kilometra južno od Islanda. Prienov U-47 poslao je svoju posljednju poruku i nikada se više nije vratio na površinu, nestajući pod valovima zajedno sa svojim zapovjednikom i posadom.