Dana 9. februara 1969. godine Boeing 747 prvi put je poletio iznad neba savezne države Washington. Ovaj jumbo jet, poznat i pod imenom “Grad Everetta”, prvi je Boeingov transport koji nije bio obojen tradicionalnim Boeingovim prototipskim bojama bakarne smeđe i žute. Mnoštvo ljudi okupilo se tog jutra na polju Paine u Everettu kako bi svjedočili letu najvećeg transportnog aviona na svijetu. Na njemu su bili pilot Jack Waddell, kopilot Brien Wygle i letačka inženjerka Jess Wallick. Vrijeme je bilo loše, ali su se u 11:00 sati oblaci počeli polahko prorjeđivati.

Waddell je olakšao prigušivače prema naprijed. Superjet je ubrzao pistom, podižući nos. Na pola puta ovaj div poletio je rzinom od 263 kilometra na sat. Ubrzavajući letjelicu do 300 km/h, Wadell se popeo na visinu od 600 metara, kružio aerodromom i počeo se penjati na 4700 metara. Nakon 747 krenuo je sjevernoamerički avion f-86, čiji je pilot djelovao kao promatrač. Cijeli događaj popraćen je i iz zraka iz sjevernoameročkog f-86 modela.

Kada su došli na željenu visinu, tročlana posada izvela je niz ispitivanja, uključujući bočna klizanja i simulirani gubitak hidrauličke snage. Testovi su prošli bez poteškoća i posada se vratila kući. U 12 sati i 50 minuta mlaznjak je savršeno sletio na Paine Field aerodrom. Brzina slijetanja bila je 240 km/h. U intervjuu nakon leta, pilot Waddell opisao je letjelicu riječima: “To je san svakog pilota”. Dodao je i to da je ovim avionom toliko lahko i jednosavno letjeti da ga je nazvao “avionom s dva prsta”, što znači da su mu za upravljanje trebali samo kažiprst i palac.

Boeing 747 testiran je tokom ostatka godine u najrigoroznijem programu ispitivanja leta u historiji vazduhoplovstva. Zajedno s laboratorijskim testovima, zabilježeno je više od 1.400 sati leta na pet aviona 747, u 1013 putovanja avionom. 30. decembra 1969. godina FAA (Savezna uprava za vazduhoplovstvo) certificirala je Boeing 747 i tako otvorila eru jumbo jetova.

Model 747 ima raspon krila od 60 metara, a dug je 70 metara. To je činilo ovaj avion 16 metara višim od modela 707-300 i 24 metra dužim. 747, sa svojih 333 tone težine bio je gotovo duplo teži od modela 707. S krstarećom brzinom od skoro 1000 km/h, 747 može letjeti i na 12 hiljada metara visine, a s jednim rezervoarom goriva prelazi do 9500 kilometara. Avion može prevesti do 450 putnika i do 122 tone tereta. Da bi izgradio model 747, kompanija Boeing morala je sagraditi potpuno nov pogon u Everettu. Sa 144 miliona kubnih metara prostora, to je bila najveća zgrada na svijetu.