“Inžinjeri su ponudili brža i jeftinija rješenja, kako bi se na terenu uspostavile saobraćajnice i sistemi telekomunikacija. Predlagali smo da se kamen ne odvlači, već izgradi nasip ispod pruge, ali mehanizacija se razišla a da prijedlog niko nije pročitao. Ponudili smo rješenje da se za desetak dana vrati pruga u Donjoj Jablanici, a to bi koštalo otprilike 300.000 KM. Na terenu su kamenje tovarili na kamione i vozili na deponije, umjesto da voze na neke lokacije gdje je ono potrebno, a uzimali su ga praktično iz drugih kamenoloma.”

Nije ovo napisao niko iz Jablanice, ni Donje ni Gornje niti bilo ko od volontera. Nije čak niko od poplavljenih Jablaničana zvao “Neku u tri ujutro” da mu predloži ovu genijalnu radnu akciju.

Ovako je Sanela Klarić iz Naše stranke, poznata uglavnom po ničemu, kada je njezin politički angažman u pitanju, odlučila glumiti opozicionara pa je naružila vladajuću Našu stranku i njihove partnere jer sporo obnavljaju prugu oko Jablanice. Sve je uredno prenijelo Oslobođenje. 

Da je po Sanelinom, pruga je mogla biti obnovljena za deset dana i za 300 hiljada maraka (ovakvo što može izjaviti samo neko ko nikada nije uživo vidio miješalicu za beton a kamoli da je šta gradio), ali mudre riječi iz opozicione Naše stranke nisu poslušali u vladajućoj Našoj stranci.

Niti državni ministar prometa iz Naše stranke Edin Forto, niti direktor Željeznica Federacije BiH, Enis Džafić, kojeg je na tu dužnost postavila Naša stranka a pogotovo nije ni federalna ministrica prometa, aktuelna prva štikla HDZ-a BiH, Andrijana Katić, poznata po tome što, za razliku od Sanele Klarić, uglavnom - šuti.