Prošlo je deset godina otkako se pojavio Gangnam stylea. Ta je pjesma zaraznog ritma i ples koji ju je pratio stavio je Južnu Koreju u centar pažnje svijeta. Dobila je ime po elitnom kvartu Gangnam u Seulu koji će kasnije napraviti Odjel za promociju turizma zbog naglog porasta turista koji su ga dolazili vidjeti sa svih strana svijeta.

Iza Gangnam Stylea stajala je južnokorejska zvijezda Park Jae-sang, poznatiji kao PSY. Njegova namjera nije bila promovirati kvart u kojem je odrastao, naprotiv, on je želio napraviti satiru posvećenu životu novopečenih korejskih bogataša.

PSY je i ranije bio poznat u Južnoj Koreji, ali ne i slavan. Njegova prva dva albuma prošla su osrednje na tržištu, drugi je bio zabranjen za publiku mlađu od osamnaest godina, a onda se proslavio potpuno neočekivano, kada je napunio 34 godine. I to ne isključivo zbog pjesme već zato što je postao internetski fenomen. Zapravo, upravo zahvaljujući društvenim mrežama u nastajanju Južnokorejanac je postao fenomen.

PSY i njegov Gangnam Style bili su na prvom mjestu top-liste najgledanijih na YouTubeu više od bilo koje druge pjesme. I nije to bio jedini oboreni rekord. Spot je bio prvi u historiji koji je imao milijardu pregleda i do danas je dostigao više od dvije milijarde i 147 miliona gledanja. YouTube je zbog njega morao ažurirati svoj brojač.

Ove dotad neviđene brojke bile su rekordne sve do 2017. godine kada su ih premašili Charlie Puth i Wiz Khalifa sa spotom See you Again, dijelom soundtracka Brzi i žestoki 7 napisanoj kao posveta Paulu Walkeru. Jedan od protagonista te filmske sage poginuo je u saobraćajnoj nesreći.

Istog ljeta, Luis Fonsi je srušio sve sa svojim Despacitom a onda ih je sve skupa srušila dječja pjesma: Baby Shark od Pinkfonga.

Malo je ko očekivao takav uspjeh PSY-ja ali on je pomogao u pokretanju revolucije streaminga. Isto tako, njegov veliki uspjeh i brojevi koji su ga pratili pokazali su uticaj YouTubea na muziku. Rodio se i brzo ustalio novi način promocije muzičara.