Esteban Granero (34) jedinstven je momak, i to ne samo zato što je fudbaler koji ne izgleda poput fudbalera. Umjesto da ode zarađivati milione u katarui ili Kini, on je došao klub poput Marbelle a unatoč činjenici da njegov dolazak u andaluzijski klub nije dalo očekivani rezultat (unapređenje iz Druge B u Drugu ligu), tamo je sretan, sa suprugom Martom i njihove dvije kćerke.

Bez tetovaža, bez petrodolara, bez bizarnih palača. Bivši igrač Real Madrida više voli s prijateljima ići u planine, igrati šah ili čitati Kafku ili Prousta. Povoljan i jeftin luksuz, kako voli naglasiti. Iako je fudbal njegova profesija, čini se da neće završiti, poput mnogih njegovih kolega, kao trener ili komentator u radijskom ili televizijskom programu.

Odlučio se za umjetnu inteligenciju s firmom Olocip koju je osnovao 2015. godine s dva profesora umjetne inteligencije s Politehničkog univerziteta u Madridu. Njegova je ideja bila objediniti fubal i nauku, dva naizgled vrlo različita svijeta, a Olocip se posljednjih godina pozicionirao kao pionirska međunarodna kompanija u primjeni umjetne inteligencije u poslovnom i sportskom svijetu (osim fudbala, primjenjuju analize u tenisu, košarci, pa čak i kriketu). Sada se također koristi svojim prediktivnim modelima u borbi protiv koronavirusa.

Među klijentima su mu prvoligaški fudbalski klubovi, centri visokih performansi i sportske akademije, ali i gradsko vijeće Marbelle koje je ugradilo alat koji je razvila njegova firma za dobivanje specifičnih podataka o gradskom turističkom sektoru, njihovu analizu i predviđanje.

Ideja o umjetnoj inteligenciji došla je Graneru u San Sebastiánu, kada je vidio kako se analiziraju igre i igrači Real Sociedada. Gusar, nadimak koji su mu dali kad je počeo igrati profesionalni fudbal u madridskoj omladinskoj akademiji, jer je uvijek bio nepočešljan i neobrijan.

Granerov punac i njegov sin, vasnici Pan Deliria, jedne od najpoznatijih pekara u Madridu, takođe imaju alat iz Olocipa. Zahvaljujući fudbaleru, otac i sin Javier Cocheteux uspjeli su optimizirati narudžbe dobavljača i optimizirati dnevnu proizvodnju kruha.