Izgradnja Koridora Vc kroz Hercegovinu od početka prate kontraveze, kašnjenja i skandali. Nakon godina prolongiranja 4. septembra otvara se dionica koja spaja obale Neretve kod Počitelja. S obzirom da HDZ-ovi kadrovi uz saglasnost Trojke upravljaju Autocestama FBiH nije se čuditi zašto je najavljena ceremonija otvaranja nove dionice isključivo jednonacionalna.

Predloženi naziv mosta "Hercegovina" održava aspiracije hrvatske politike, jer Počitelj kao mjesto gdje većinom Bošnjaci žive se ne uklapa u njihovu zamišljenu toponimiju.

Na najavu ceremonije i prisustvo premijera susjedne države reagovao je Semir Efendić, predsjednik Stranke za BiH. On je podsjetio kako je krenula izgradnja autoputa i kako je politikom HDZ-a spriječeno spajanje Sarajeva sa Savom, ali i Mostarom.

"Izgradnja autoputa kroz BiH započela je izdvajanjem novca iz profita BH Telecoma a na dionici Sarajevo - Zenica. HT Eronet za te svrhe nije uplaćivao ništa iako je firma u vlasništvu Vlade Federacije BiH kao i BH Telecom. Kada su se ugledali prvi kilometri autoputa i počeli koristiti krenulo se dalje, a kreditori su pokazali spremnost da odobre kredite za izgradnju koridora 5C kroz BiH. Tada na scenu stupa politika HDZ-a, i popustljivost iz Sarajeva, pa umjesto da se nastavi graditi autoput od Zenice prema sjeveru i Evropi, počinju se izdvajati sredstva i uzimati krediti za dionice autoputa u Hercegovini, i to ne od Mostara prema Sarajevu, nego od Mostara prema Hrvatskoj", piše Efendić na Facebooku.

On podsjeća na borbu profesora Bušatlije i izgubljenoj borbi da Koridor Vc završi u Neumu.

"Uzalud je rahmetli profesor Ibrahim Bušatlija objašnjavao da autoput mora ići prema Neumu, jedinom BH gradu na moru, a ne prema Zvirovićima, HDZ je svoje progurao. Posljedica toga je i ovaj bespotrebni most kojim je upropašten krajolik Počitelja, a ogromnu cijenu njegove izgradnje nisu platili ostaci Herceg-Bosne koji danas prave ceremoniju otvaranja sa Andrejom Plenkovićem, nego naravno građani Sarajevskog, Zeničkog i Tuzlanskog kantona u kojem nema ni milimetra autoputa. Dakle, autoput ne gradi se od Mostara prema Sarajevu, nego prema Hrvatskoj, i zato na otvaranje dolazi premijer Hrvatske. Ima li potrebe naglašavati da je trojka sastavljena od NiP, SDP i NS HDZ-u poklonila Autoceste Federacije BiH pored Cesta FBiH kojima odavno upravljaju, pa su sada počeli davati i imena mostovima po Federaciji BiH. Fali još jedino da na ovaj most postave neki veliki križ i osvijetle ga po noći", zaključuje Efendić.