Mercedes će na sajmu automobila u Münchenu, u prvoj sedmici septembra, predstaviti svoju novu blindiranu S-klasu stražu, gotovo neuništivo vozilo koje nudi najbolju zaštitu od svih vrsta balističkih ili eksplozivnih napada. Pogon na sve točkove, snažan V12 motor i početna cijena od 457.100 eura u Njemačkoj.

Postoje područja svijeta gdje je sigurnost posebno važno pitanje. U tim je regijama posjedovanje blindiranog vozila neophodno za važne ličnosti, poslovne ljude, političare... Iz tog razloga, osim firmi specijaliziranih za ovu vrstu transformacije, postoje i velike robne marke koje serijski prave ovu vrste vozila. Mercedes, ali i Audi, BMW ili Land Rover imaju specifičnu poslovnu liniju za blindirane modele.

No, nedvojbeno je Mercedes taj koji ima najviše iskustva u ovom području otkad je započeo s ovom djelatnošću 1928. godine. Od tada je uvijek razvijao i proizvodio posebna vozila, sa različitim nivoima zaštite. Ova S klasa nesumnjivo predstavlja vrh zaštite u svakom pogledu. Također je najmoćniji i najbolje opremljen u svojoj historiji zahvaljujući V12 motoru i 4x4 vuči.

No, Mercedes nudi široki raspon blindiranih modela koji uključuje verzije E-klase i G-klase, svog najkarizmatičnijeg terenskog vozila. Novi S 680 Guard 4 Matic pozicioniran je kao luksuzni sedan za poslovne i političke lidere koji zadovoljava najviši nivo balističkih ispitivanja a posebno je otporan na eksploziv. To je prvi model u seriji Guard s pogonom na sve točkove, a pokreće ga V12 motor sa 612 KS.

Vozilo sadrži aluminijski vanjski omotač koji služi kao dizajnersko kućište kako se ne bi isticao kao blindirani automobil. No, osim svog nešto diskretnijeg izgleda, zadovoljava zahtjeve najviše klase  zaštite VR10 prema standardu VPAM BRV. Drugim riječima, nudi potpunu balističku zaštitu. U ovom testu karoserija i prozori moraju izdržati vatru iz puške s pritivoklopnom municijom.

Što se tiče zaštite od eksplozivnih napada, u skladu je s najnovijom verzijom standarda VPAM ERV. S 680 Guard 4Matic  je postigao najbolje rezultate u sva tri testa (krov, pod i bočne strane) s najviše tri zvjezdice u svima.

Prtljažni prostor ima kapacitet od 390 litara, dok se hladnjak, koji je opcionalna stavka, nalazi u središnjem naslonu za ruke straga. Iza njega je blindirani vatrozid. Ovaj model može preći i do 30 kilometara nakon udara zahvaljujući Michelin PAX run-flat gumama posebno razvijenima za ovu verziju zbog njihove težine i zaštitnih karakteristika.