eL Seed predstavlja jedno od najprepoznatljivijih imena savremene islamske umjetničke scene. Njegov rad pripada street ili grafiti umjetnosti, pa iako radi i slike na platnu, najveći dio njegovog opusa nalazi se na zidovima građevina. Iako je umjetnost grafita raširena diljem svijeta, a naročito nam je poznata scena na Zapadu, ova vrsta umjetnosti bila je na marginama kada je u pitanju arapski svijet, gdje se grafiti, koji su često imali svoju snažnu društvenu i političku poruku, nisu dovoljno popularizirali.

eL Seed oslikava grafite posebno uobličenim kaligrafskim pismom koje je zbog prepoznatljivosti uskoro postalo zaštitnim znakom njegove umjetnosti. Na prvi pogled, riječ je o kaligrafskom kovitlacu, veoma zbijenim harfovima koji formiraju posebne oblike. Dinamizam eL Seedove kaligrafije korijen nalazi u određenim formama ekspresionističke umjetnosti koja je sjajno nalegla na arapsku kaligrafiju. Koristeći uvijek istu slovnu tipologiju, svoju umjetnost učinio je veoma originalnom, dok se bojama služi na različite načine, najčešće se prilagođavajući mjestu i temi svog rada, u tom smislu možemo ponekad otkriti izražen kolorizam, dok su mu u drugim slučajevima radovi monohromni. U prvom slučaju, naprimjer, bojom teži da oživi oronule fasade, a u drugom isključivo da istakne razigranu formu arapskog pisma. I upravo zbog grafita, eL Seedova umjetnost smatra se veoma angažiranom, s obzirom na to da svojim porukama privlači pažnju i obraća se čitavim zajednicama. U tom smislu koristi različite citate i poeziju.

Kod same pripreme svog rada on ističe: “Svaki put kada preuzmem projekt, postoji nekoliko različitih faza kroz koje moram proći. Prvo, moram se predstaviti zajednici. Važno je da me ne vide kao autsajdera. Prije nego što počnem pobrinem se da naučim što je više moguće o nekom mjestu i, kada upoznam ljude, onda imam određeni nivo razumijevanja. Nakon prvog kontakta, također pokušavam da pokažem ljudima da, dok sam tamo, planiram da budem dio zajednice i da im je umjetničko djelo koje pravim relevantno i značajno. Umjetnost je za mene dio ljudskog iskustva i ima moć da povezuje i ujedinjuje. Kada izradim umjetničko djelo, ostavljam ga da živi za sebe, a sa sobom ponesem uspomene na ljude i mjesta.”

Ovdje svakako treba istaći dva njegova projekta. U Tunisu je 2012. s prigodnim ajetima oslikao munaru u svom rodnom gradu Gabesu. Minaret je podignut 1994. godine i visok je 57 metara. Lokalna zajednica jedva je čekala jedan ovakav projekt, a posebno su bili oduševljeni što je sve imalo veliki medijski odjek. Munara je obojena pustinjskim oker nijansama, a kaligrafija je u vertikalnoj kompoziciji ispisana crnom bojom. U junu 2019. eL Seed je posjetio izbjeglički kamp u Libanu i upoznao žene koje se bave starim palestinskim vezom. Ideja mu je bila da oslika nekoliko grafita po čitavom kapu, a da zatim to bude pretočeno u vez koji bi te žene mogle prodavati. Kompletan projekt je prošao s oduševljenjem lokalnog stanovništva, a zadnja poruka koju je napisao jeste citat pjesnika Mahmouda Darwisha: “Palestinci su zaljubljeni u život.”

Njegovi radovi prikazani su na izložbama i na javnim mjestima širom svijeta uključujući i na fasadi “l'institut du monde Arabe” u Parizu, u favelama Rio de Janeira, na DMZ-u između Sjeverne i Južne Koreje, u sirotinjskim četvrtima Kejptauna u Kairu u Egiptu.

Godine 2021. eL Seed je odabran od Svjetskog ekonomskog foruma za jednog od mladih globalnih lidera zbog svoje vizije i utjecaja na pokretanje pozitivnih promjena u svijetu.

Godine 2019. osvojio je “Međunarodnu nagradu za javnu umjetnost” za svoj projekt u Kairu “Percepcija”.

Godine 2017. osvojio je nagradu UNESCO-a Sharjah za arapsku kulturu. Foreign Policy ga je 2016. proglasio globalnim misliocem za svoj projekt “Percepcija”. Međunarodna organizacija TED ga je 2015. godine prepoznala kao jednog od godišnjih TED stipendista, jer se kroz svoj rad zalaže za mirno izražavanje i društveni napredak. Također je sarađivao s Louisom Vuittonom na njihovom čuvenom “Foulard d'artistes”.