fbpx

Tommy Hilfiger hidžab

Dovoljno je lagan i savršene je veličine za pokrivanje glave na diskretan i elegantan način. Ovo nije prvi put da je “Tommy Hilfiger” dizajnirao ovu vrstu odjeće.

 

 

Prvo je to bilo kinesko tržište, a sada islamsko tržište; sjajni kreativci i brendovi poput H&M i “Manga” skrenuli su pogled na istok i počeli stavljati arapske žene u središte pažnje.

“Giorgio Armani”, “Dolce & Gabbana”, “Burberry” i DKNY već su proizveli neke komade odjeće ili kompletne kolekcije namijenjene isključivo njima, a “Uniqlo” je za jesen-zimu 2020. godine predstavio svoje proizvode nastale u saradnji s britanskom dizajnericom Hanom Tajimom.

Sada im se na listi pridružio “Tommy Hilfiger”, koji je predstavio svoj prvi hidžab.

Odjeća se od 24. augusta može kupiti na internetu, a riječ je o šalu s kojim “Tommy Hilfiger” debitira na islamskom tržištu. Dovoljno je lagan i savršene je veličine za pokrivanje glave na diskretan i elegantan način. Ovo nije prvi put da je “Tommy Hilfiger” dizajnirao ovu vrstu odjeće.

Prije mjesec dana predstavili su vlastiti model burkinija, a prošle su godine predstavili neke komade odjeće koji su bili natuknica u kojem pravcu idu njegovi novi projekti: tokom londonske “Sedmice mode” napravio je reviju na kojoj su se pojavili modeli kojima je zastava Sjedinjenih Američkih Država pokrivala glave kao hidžab.

Bio je to prvi korak na pisti njegove nove pozornice kojom želi uzeti dobar dio kolača na tržištu kojim dominiraju muslimanke.

PROČITAJTE I...

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!