Povratak verbalnog delikta

Indikativno je to što drugovi partijci ne traže tek uklanjanje pojedinih eventualno spornih komentara ili statusa nego zabranjivanje i ukidanje čitavih satiričnih stranica koje doživljavaju kao političke neistomišljenike ili efektne kritičare.

Piše: Mustafa DRNIŠLIĆ

 

Da je gotovo nemoguće istjerati totalitaristu iz bivšeg komuniste, makar se on predstavljao proevropskim socijaldemokratom, pokazao nam je niko drugi nego ovdašnji SDP.

Ničim drugim nego totalitarnim mentalitetom, zaostalim iz olovnih vremena, ne može se nazvati pokušaj drugova iz SDP-a da na društvenim mrežama ušutkaju što kritiku, što humor i satiru na račun svoje politike. Pritom se ne libe priznati da su već pokušali s legalnim i legitimnim načinima cenzure, prijavama njima spornih statusa i postova administraciji društvenih mreža, a koje, naravno, nisu urodili plodom jer u kritici i satiri na SDP-ov račun nikome ko razumije slobodu misli i slobodu govora nema ništa sporno, te sada traže od lokalnih tužilaštava da im osiguraju imunitet od kritike i uguše slobodu govora.

Indikativno je to što drugovi partijci ne traže tek uklanjanje pojedinih eventualno spornih komentara ili statusa nego zabranjivanje i ukidanje čitavih satiričnih stranica koje doživljavaju kao političke neistomišljenike ili efektne kritičare.

Drugovi čak prijete i krivičnim prijavama, ali je nejasno koga tačno misle prijaviti i zbog čega, osim ako ne smatraju da će im uspjeti da bilo kakvu kritiku ili šalu na račun svoje partije redefiniraju kao govor mržnje i da takav stav nametnu internacionalnim medijskim divovima poput Facebooka.

Naravno, ovakvo boljševičko histerisanje nije moglo proći bez svoje političke funkcije, pa su drugovi za širenje “govora mržnje” optužili SDA.

Poznajući modus operandi SDP-a, i sklonost da druge optužuje upravo za ono što sam radi, te prisjećajući se svojevremenih uputa partijske centrale ka nižim organima, a koje su se ticale propagandnog rada na društvenim mrežama, sasvim je moguće da je stvarni povod ovakvog iznenadnog izljeva rigidnog boljševizma ustvari nezadovoljstvo partijskog vrha vlastitom propagandnom kampanjom.

 

 

PROČITAJTE I...

Definitivno, došao sam do zaključka da su u svim razdobljima Bošnjaci bili izuzetno odani Mađarskoj, u kojoj su živjeli. Mogu čak reći da su bili izuzetno dobre patriote koje su branile teritorijalni integritet ove države. Pisao sam mnoge studije o tome na mađarskom jeziku jer su to izuzetno važne teme. Trenutno sam baziran na učenje bosanskog jezika kako bih svoje doktorsko istraživanje upotpunio

Prenosi se da je ovu možda i najmanju sarajevsku džamiju narod i izvan njenog džemata posjećivao od njenog postanka. O samom njenom nastanku Vejsil Ćurčić piše kako je oko 1000. godine po Hidžri u Sarajevu živio hadži Mustafa Grlica, te da je imao svoje vinograde i čajire. “Pošto nije imao evlada (potomaka), okrenuo je čajir u vakuf, današnje Grlića Brdo, sjeveroistočno od grada, a vinograd je ostavio i dalje. Kad su došli muhadžiri iz Budima, bio je megju njima i neki muftija hadži Mustafa ef. Rogo, koji je kupio taj vinograd i poviše istoga podigao mahalu, koju i dan danas narod zove Vinograd, dok se zvanično piše Rogo-zade mahala. Više Vinograda ima džamija, tu je ukopat Rogo”

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!