fbpx

Takva praksa nije poznata nigdje u Bosni i Hercegovini, niti u uređenim evropskim državama poznatim po visokom stepenu transparentnosti u javnom sektoru, poput Slovenije, Njemačke, Italije, Britanije, Španije. Doduše, sarajevska vlast tvrdi da tako nešto postoji u nekoj od skandinavskih zemalja, mada javnost sa sličnim primjerima do sada nije upoznata. Ali, eto, važno je da sada nešto novo i nigdje zabilježeno postoji u enklavi Sarajevo

Djeca koja trebaju naučiti nove pojmove učit će ih u dubletima ili kao trostruka rješenja i nema nikakve sumnje da će kod jednog broja učenika nastati problemi u memoriranju razlika, da će doći do miješanja standarda dok budu pisali ili govorili na času i izvan nastave. Kada budu odgovarali u školi, mogu se susresti s dvjema mogućnostima: da im nastavnici zbrku u glavi toleriraju ili da se rigorozno drže jezičkih pravila. Ako budu tolerantni, postat će sve svejedno i sve dopušteno. Tako će na mala vrata ući mješavina triju jezika, zapravo zajednički jezik

Štaviše, Konaković, iako je svojim izjavama indirektno optužio ratno rukovodstvo SDA na čelu s rahmetli Izetbegovićem za etničko čišćenje Srba, sada tvrdi da je autohtoni učenik i nasljednik Izetbegovićeve politike iako je po vlastitom priznanju u politici petnaest godina, što znači da je u nju ušao onda kada je Alija Izetbegović preselio na bolji svijet.

Šta će i kako će tačno ovaj dinamični boljševički dvojac obilježavati, čuvati i njegovati, može se već sada pretpostaviti, no njihova narcisoidna priroda nam unaprijed garantira pravi pravcati cirkus.

Jedini način da se Konaković i njegovi kadrove spase teške historijske ocjene kukavičijih jaja i etikete jeftinih sahanliza jeste da istog trenutka prestanu djelovati kao produžena ruka antibošnjačkih političkih platformi i agendi.

Naravno, umjesto da se bave činjenicom da se u RS-u uči isključivo srpski, a u dijelovima koji su bili pod vlašću HZHB, a danas pod vlašću HDZ-a BiH, isključivo hrvatski, njima je lakše prepoznati segregaciju i diskriminaciju u Sarajevu. Oni je vide u činjenici da u Sarajevu svi učenici mogu birati jedan od tri službena jezika BiH. Zašto je to tako kada znamo da je sam bosanski jezik integrirajući, da ga Bošnjaci ne svojataju kao privatno dobro, da se oko ove kategorije okupio najveći broj građana Bosne i Hercegovine tokom popisa stanovništva?

Da li “vraćanje sarajevskog duha” znači da treba vratiti Park cara Dušana, Nemanjinu ulicu, Obalu vojvode Putnika, Ulicu Miloša Obilića? Treba li vratiti marksizam, a ukinuti vjeronauku u sarajevskim školama? Hoće li, kad budu vraćali prijeratni duh Sarajeva, iz njega istjerati one koji su u njemu potražili i pronašli spas od progona i poniženja, a vratiti one koji su ga gotovo četiri godine držali pod opsadom, bez struje, vode, grijanja..., one koji su ubijali i Sarajevo i njegove žitelje, jer su i oni činili duh prijeratnog Sarajeva

Prema riječima predsjednika Privredne komore Kantona Sarajevo Muamera Mahmutovića, na javni poziv za provođenje ovog projekta aplicirala je 51 osoba. Kriterije da pristupe edukaciji zadovoljile su 44 osobe. Njih 36 uspješno su prošli edukaciju – I fazu projekta – a za finansiranje je odabrano sedamnaest ideja

SDA je državotvorna stranka. Bila u vlasti ili u opoziciji, SDA se ponaša jednako odgovorno, stavljajući uvijek državne ispred partijskih interesa. SDA nikada nije bježala od odgovornosti, nije se skrivala iza drugih, nije se rukovodila sebičnim, stranačkim interesima. I zato SDA uvijek pobjeđuje, ljudi naprosto prepoznaju našu snagu, odvažnost i odgovornost”

Podržite nas na Facebooku!