Udruženje je imalo neki ugovor s načelnikom Opštine Srebrenica Mladenom Grujičićem o izgradnji doma za nezbrinutu djecu u Srebrenici, tako da su volonteri od građana novac tražili upravo za taj dom, koji nikada nije ni započet niti je bilo šta o njemu u medijima. “Takav papir, odnosno ugovor, zaista je postojao. Ali mi nikada nismo čuli, vidjeli ili na bilo koji način svjedočili bilo čemu što je ukazivalo da zaista postoji namjera izgradnje jednog takvog doma. Od prikupljenih para se najmanje doniralo, tu su se kupovali skupocjeni automobili, hvalili su se večerama, putovanjima i slično”, priča Enisa

Iako njegova priča ima mnogo sličnosti s izjavama čelnika Zlatne zore, Velopóulos poriče da glasovi koje dobija dolaze od bivših glasača Zlatne zore. “Naše ankete pokazuju da je 70% glasača koji su nekada glasali za Zlatnu zoru otišlo u Novu demokratiju (ND, konzervativna stranka koja je pobijedila na nedjeljnim izborima.) Ali ND to krije jer ne želi biti stranka ekstremne desnice.”

Hashim podsjeća da je “Muslimansko bratstvo” osvojilo većinu zastupničkih mjesta u Parlamentu Egipta 2012. godine, a 2013. imali su predsjednika, što dokazuje njihovu popularnost, iako se njegova prisutnost u javnosti od tada smanjivala. “Nakon Mursijeve smrti, vidjeli smo koliko veliki broj pristaša imaju”, dodaje Hashim. Izrazi sućuti stigli su iz inostranstva, od prognanih članova i pristaša “Muslimanskog bratstva”, od palestinskog “Hamasa” i tuniškog “Al Nahda”, a sućut je izrazio i turski predsjednik Recep Tayyip Erdoğan, čelnik stranke AKP.

Ide se tako daleko da se o izboru direktorice kantonalne televizije piše kao o nekakvom izboru između dobra i zla, o sukobu modernog i zaostalog, o izboru neupitnog profesionalca i menadžera na jednoj i uhljeba ili uhljupa, kako vam drago, na drugoj strani.

Bh. dnevnik je bila emisija na ovoj programskoj platformi, ali sa sadržajima koji su obuhvatali izvještaje i izvan Sarajeva. To je bilo mjesto u programu TVSA, informativna emisija koja je barem tih pola sata nadilazila uske okvire koje su ovom mediju nametali samodovoljni kantonalni vlastodršci dok su iz kantonalnih klupa poručivali “što će kantonalnoj televiziji državni dnevnik”.

Malo je čudno da jedno balkansko udruženje koje vode Bošnjaci za partnere u Bosni i Hercegovini pronalazi sve redom institucije koje se danas dovode u vezu s Gülenom – Univerzitet Burch, Turistička agencija “Fidan”, Fondacija “Izvor nade”, kao i to da su mnoge od njihovih aktivnosti objavljivane u danas ugašenim novinama Novo vrijeme, koje su, također, dovođene u vezu s Gülenovom organizacijom

Menadžment Fondacije odgovara isključivo Upravnom odboru, koji je sačinjen od bh. državljana i koji je 2016. godine imenovao potpuno novi menadžment, što je rezultiralo i odlukom o prekidu bilo kakvih formalnih i neformalnih veza s osobama i institucijama koje su naklonjene pokretu 'Hizmet', a djeluju na području BiH i inostranstva”

Izgleda da je Zukorliću stalo da novom naraštaju izgusla onu o istrazi izdajnika, da slučajno nekom svršeniku FIS-a ne padne napamet da se poselami s kolegom iz druge islamske zajednice. Ili da slučajno ne prekorači prag neke “izdajničke” džamije. Trebaju ti mladi islamski obrazovani ljudi da shvate da im je bliži Vučić, Dačić, Vulin od onog Sulje, Rasima i Šefika

“Dok sam boravio u domu, saznao sam da sve važne odluke za Fondaciju 'Izvor nade' donosi rektor Univerziteta Burch. Toliko o njihovoj 'nepovezanosti' s Burchom i o tome da je Burch navodno sada pod kontrolom nekih drugih. Ovaj dom nije ono što se predstavlja javnosti, pogotovo kada je riječ o tome čiji je dom. Predstavljaju ga kao da ga vode Bošnjaci, a ustvari, oni se najmanje pitaju i donose odluke. A i oni Bošnjaci koji su u upravi provjereni su gülenisti”, kaže Suad

Podržite nas na Facebooku!