fbpx

Kovačević među izbjeglicama prepoznao desetke hiljada pripadnika ISIL-a

Gledati i slušati ovaj Kovačevićev intervju zaista je gotovo nadrealno iskustvo jer je Kovačević tom prilikom otvorio gotovo sva prava pitanja, da bi zatim na njih ponudio paranoične i nebulozne odgovore koji su se prije mogli očekivati od Mladena Marića, ali i Dževada Galijaševića, pa i Envera Kazaza.

Piše: Mustafa DRNIŠLIĆ

 

Odavno nije viđeno nebuloznije TV gostovanje od onog Gorana Kovačevića na TV1. Iako politički ambiciozan i angažiran u stranci Željka Komšića, Kovačević se voli predstavljati prije svega kao stručnjak iz oblasti sigurnosti i međunarodnih odnosa. Upravo zbog toga je sasvim nejasno zašto je, gostujući na TV1, nastupio više kao ostrašćeni politički populist ili skandal‑majstor tipa Dževada Galijaševića, a ne kao ekspert ili stručno lice.

Nikako osim populizmom i pokušajem dizanja panike ne mogu se nazvati Kovačevićeve bombastične ničim argumentirane tvrdnje da je u Bosnu i Hercegovinu već ušlo između 30.000 i 50.000 migranata i da je riječ o uglavnom bivšim ili sadašnjim pripadnicima ISIL-a!

Kovačević tu ne staje nego čak i tvrdi da Bosna i Hercegovina slovi kao baza ISIL-a (ne samo među Bosni i Hercegovini nesklonim desničarskim propagandnim narativima nego i, navodno, među samim teroristima) te da upravo zato dolazi do povećanog broja imigranata, koji su, da opet ponovimo, po Kovačevićevim tvrdnjama, uglavnom poraženi pripadnici ISIL-a!

Kovačević narastajuću migrantsku krizu povezuje s posjetom predsjednika Republike Turske pa u Erdoğanovoj posjeti vidi ne samo opasnost za njegovu sigurnost već i možda nekakav pokušaj da se navodno krizno žarište iz Sirije prebaci u Bosnu i Hercegovinu?!

Gledati i slušati ovaj Kovačevićev intervju zaista je gotovo nadrealno iskustvo jer je Kovačević tom prilikom otvorio gotovo sva prava pitanja, da bi zatim na njih ponudio paranoične i nebulozne odgovore koji su se prije mogli očekivati od Mladena Marića, ali i Dževada Galijaševića, pa i Envera Kazaza.

Zbog toga su u ovom Kovačevićevom satarašu sasvim neprimijećeno prošla neka zapažanja o realnim opasnostima, kakav je pokušaj Dodika i struktura iz manjeg bh. entiteta da migrantsku krizu ograniče na prostor FBiH, ali i da je i iskompliciraju tako što će migrante koji iz Srbije dođu u RS (a nemaju gdje drugo) prebacivati na prostor Federacije BiH.

Teško je ocijeniti šta je natjeralo Kovačevića na ovakvu predstavu, radi li se o promašenom ali dobronamjernom pokušaju skretanja pažnje javnosti na pitanje koje ne dobija dovoljno medijske pažnje, je li u pitanju neki pokušaj lične promocije i stavljanja u žižu javnosti, ili je, pak, nešto treće.

Ipak, teško se oteti neprijatnom utisku, sličnom onom koji obuzme čovjeka kada god sluša pojedine “zapadne prijatelje” Bosne i Hercegovine, koji cjelovitost i suverenost naše države brane retorikom da bi njen raspad doveo do stvaranja ”muslimanske državice”, a što je, navodno, opasnost broj jedan. Upravo takav neprijatan osjećaj izaziva i ovo Kovačevićevo gostovanje.

PROČITAJTE I...

Pašovićeva jednačina sugerira da je kultura = ON, a da je nacionalno = vjersko, i obrnuto. Pritom mu je sve što u kulturi proizvedu nacionalna društva i vjerske zajednice nešto nazadno, folklorno, prevaziđeno. Oboje su mu nešto što bi rado protjerao iz društva. Naime, Pašović i njegovi intimusi graknuli su još 2015. godine, kada su od Federalnog ministarstva kulture smanjene bolesno visoke dotacije za festivale poput MESS-a. Tada su tvrdili da se ukida internacionalna kultura, a subvencionira folklor. Ipak, ostaje posve nejasno kako uopće može postojati internacionalno ako nije utemeljeno na nacionalnom? Pa nije li internacionalna kultura upravo plodonosna i izlječujuća komunikacija između nacionalnih kultura? Uzalud je ovakva pitanja postavljati Pašoviću i njegovoj toploj režiserskoj braći jer je njima vrhunac umjetnosti kada djevojka koja glumi muslimanku iz svoje vagine na pozornici izvadi zastavu Bosne i Hercegovine

Da li je potrebno i spominjati da je Mazalica aktivno litijašio po Crnoj Gori, “branio” tamošnje srpske “svetinje”, borio se junački protiv “milogoraca” te, po vlastitim riječima, “osjećao nacionalni romantizam”.

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!