fbpx

Inicijativa za Stolac traži produženje roka za pristizanje glasova putem pošte

Inicijativa za Stolac traži od Centralne izborne komisije (CIK) BiH da produži rok za pristizanje glasova putem pošte na 25 dana od dana održavanja izbora.

Prema Pravilniku o provođenju izbora koji je važio na posljednjim izborima 2018. godine rok za pristizanje glasova putem pošte bio je 2 dana od dana održavanja izbora.

“Kad uzmemo u obzir činjenicu da je zakonski rok za objavljivanje potvrđenih izbornih rezultata 30 dana od dana održavanja izbora, jasno se vidi sav besmisao ovakve odredbe”, smatraju u Inicijativi za Stolac.

Ističu kako je “posebno besmisleno da ovakva odredba ostane na snazi u vrijeme pandemije covid-19 kada sve međunarodne pošiljke idu znatno sporije nego ranije”.

Dodaju kako se više hiljada glasača nastanjenih u Americi prijavilo za glasanje putem pošte, a da za veliku većinu njih još nije potvrđena prijava, tj. još nije završen proces obrade podataka i verifikacija prijave.

“Uz ovakav tempo obrade prijava u CIK-u za glasanje putem pošte, u uvjetima pandemije i uz ovako kratke rokove ne postoji ni teoretska šansa da glasači iz prekookeanskih zemalja mogu na vrijeme dobiti materijale i na vrijeme ih poslati da bi u CIK BiH stigli do 17.11.2020. godine, tj. dva dana nakon izbora”, navodi Inicijativa za Stolac u saopštenju za javnost.

(FENA)

PROČITAJTE I...

Probosanske stranke se opredijelile da podrže nezavisnog kandidata za načelnika Jasmina Hušića, a onda je Konaković na Facebooku za Hušića napisao kako je bio “savjetnik Ade Mulalića, desne ruke zločinca Fikreta Abdića”.

Plan je borba protiv onoga što je francuski predsjednik nazvao “islamističkim separatizmom”, s dvostrukim ciljem iscjeljivanja društvenih podjela i borbe protiv nasilnog ekstremizma. Već takva postavka problema mora (bolno) dirnuti u živac svakog pobožnog muslimana s obzirom na to da implicira njihovu “neprosvijećenost” te izdvaja njihovu religiju kao jedinu koja je rasadnik nasilnog ekstremizma

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!