fbpx

ČIST ZRAK: Kako je pandemija očistila nebo od aviona

Web stranica prati sve letjelice transponderom, uređajem koji prima signal s radara i odgovara drugom koji označava njegov položaj, bili to mali avioni ili oni veliki, komercijalni. Stranica ima mrežu od nekoliko hiljada prijemnika širom svijeta.

 

 

Trenutno stanje u avionskom prometu i avionskoj industriji može se svakako opisati poraznim brojkama ali još bolje slikama, pogotovo onima koje se vide na radarima zračnog prometa ovih dana. Postoji nekoliko stranica na internetu na kojima je moguće pratiti tijek letova o sve vrste informacija o avionskom prometu u realnom vremenu.

Jedna od njih, možda i najpoznatija, je švedska stranica FlightRadar24. Podaci na njihovoj stranici opipljivo pokazuju kako je napredak pandemije korona virusa prouzrokovao neviđeni pad globalne cirkulacije prometa zrakom.

“Broj komercijalnih letova pao je već u trećoj sedmici januara, ali su se malo oporavili tijekom februara i prvoj sedmici marta”, objašnjava Ian Petchenik sa ove stranice.

“Ali kako se pandemija širila, aviokompanije su počele otkazivati ​​letove i vlade su uvele ograničenja putovanja, što je dovelo do smanjenja komercijalnog zračnog prometa do 41 posto u posljednje dvije sedmice marta.”

Web stranica prati sve letjelice transponderom, uređajem koji prima signal s radara i odgovara drugom koji označava njegov položaj, bili to mali avioni ili oni veliki, komercijalni. Stranica ima mrežu od nekoliko hiljada prijemnika širom svijeta.

Prema njihovim tabelama, u posljednjoj sedmici marta zabilježen je pad broja komercijalnih letova od 55 posto u usporedbi s istim datumima prošle godine.

“Očekuje se da će se ovaj trend nastaviti”, kaže Petchenik.

Easyjet je u ponedjeljak objavio da će do daljnjega ostati na zemlji cijela njihova flota, pridruživši se tako svom glavnom konkurentu, Ryanairu koji je već prizemljio većinu svojih aviona. Slično su napravili i IAG, zatim vlasnici Iberije, British Airways, Aer Lingus, LEVEL i Vueling koji su svoje aktivnosti smanjili za 75 posto.

PROČITAJTE I...

“Trenutno imamo deficit s određenim radnicima, to su prvenstveno bravari, varioci i čistačice. U prethodnom periodu, za vrijeme prošle uprave, primljeni su određeni ljudi bez planova s pogona i njihovih potreba, pa i angažirana treća lica za određene poslove. Zatekli smo ugovor potpisan s privatnom firmom o angažmanu varilaca i bravara, kojoj je plaćano godišnje 100.000 maraka za angažiranje njihovih radnika u našem rudniku. Među oko 3.000 zaposlenih u Rudniku nema bravara i varilaca”

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!