fbpx

Apoteka u Sarajevu prodaje 100.000 maski dnevno?!

Podsjetimo da se respiratorne maske ne proizvode u BiH, dok se hirurške maske proizvode kod nas. Cijene respiratornih maski kreću se od 1,20 KM do 2,10 KM.

 

Zvuči nevjerovatno da se u jednoj apoteci u sarajevskom Starom Gradu dnevno prodaje 100.000 respiratornih maski, ali naš izvor tvrdi da je to apsolutno tačno. Tvrdi da te maske kupuju Kinezi. Šta rade s njima, to ne znamo, ali ih kupuju. Zato je ta apoteka ovih dana dobila novi naziv “Korona apoteka”.

Riječ je o apoteci u okviru JU Apoteke Sarajevo, međutim, u ovoj firmi su nam kazali da informacija o distribuciji 100.000 respiratornih maski dnevno nije tačna.

“Možemo potvrditi da smo u prethodnom periodu imali veliku distribuciju respiratornih maski, jer, osim građana, navedene maske potražuju firme, organizacije, udruženja, te iznimno veliki broj kineskih turista koji su većinom locirani u općini Stari Grad”, kazali su nam u JU Apoteke Sarajevo. Također, u JU Apoteke Sarajevo ističu da dnevno prodaju oko 450 respiratornih maski. Istovremeno, povećana je potražnja i za hirurškim maskama, kojih se dnevno proda oko 8.800 komada.

Podsjetimo da se respiratorne maske ne proizvode u BiH, dok se hirurške maske proizvode kod nas. Cijene respiratornih maski kreću se od 1,20 KM do 2,10 KM.

Firma “Vogmask” uvozi respiratorne dizajnerske maske iz SAD-a. I oni su zabilježili veliku potražnju maski na našem tržištu, ali njihov problem je taj što im je nestalo maski, a proizvođač iz SAD-a ne može dovoljno proizvesti jer sve što ima šalje u Kinu.

Dakle, ako je u Kini tolika potražnja za respiratornim maskama zbog virusa da američki proizvođač ne može zadovoljiti tu tražnju, uzimajući u obzir populaciju od 1,3 milijarde Kineza, ne bi bilo nikakvo čudo da kineski turisti i Kinezi koji stalno borave u BiH kupuju tako velike količine maski i šalju ih u Kinu. /J. S./

Prethodni članak

(U)vozi Miško

Sljedeći članak

Četrnaest savjesti HVO-a

PROČITAJTE I...

Presretanje i inspekcija broda nije isto što i zaustavljanje autobusa ili kamiona te je prilično precizno regulirano međunarodnim zakonima, konkretno Konvencijom Ujedinjenih naroda o pravu mora (UNCLOS iz 1994. godine) i Konvencijom o suzbijanju nezakonitih djela nasilja protiv sigurnosti pomorske plovidbe (SUA konvencija). Član 110. UNCLOS-a navodi pod kojim je uvjetima dozvoljeno ukrcavanje na brod u međunarodnim vodama, a SUA konvencija s promjenama usvojenim 2005. godine dalje precizira te uvjete. Svi ti zakoni prekršeni su prilikom zaustavljanja i pretresa turskog trgovačkog broda “Roseline-A”

Često se objavljuju priče kako je nemoguće doći do doktora, kako se dugo čeka na testiranje i slično. Građani mogu biti i upravu, ali se zasigurno borba za bolje zdravstvo ne dobija tako što i sebe i druge izlažemo zarazi. Sigurno je da doktori neće moći pružati bolju uslugu ako mi prouzrokujemo veći broj zaraženih

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!