Zildžić podržava Samru: Za njih je izvrsnost to da budeš neBošnjak

„Ovo tumačenje ide u prilog onima koji opravdano podržavaju zastupnicu Ćosić-Hajdarević, te bih dodao, kao slobodan čovjek koji se usuđuje misliti svojom glavom, samo neka ustraju u tome. Atmosfera koja se stvara posredstvom nove vlade KS ide prema tome da se Bošnjaci u 'Republici Sarajevo' etiketiraju kao neobrazovani, nekonkurenti, primitivni i kao oni koji mogu samo da '...nose sijeno', dok će Saša ili Maša, a možda i Medo, da čitaju i pišu knjige, vladaju, uređuju dnevnike, određuju ko je lopov a ko nije, ko je nacionalista a ko nije, kome je mahrama na glavi dokaz islamijeta, a kome fašizma. Za stranke koje čine vlast u Kantonu Sarajevo izvrsnost je to da budeš neBošnjak“, piše na svojem Facebook profilu predsjednik Asocijacije mladih SDA Salko Zildžić. Njegov post prenosimo u cijelosti:

„Haranga i propaganda koje se ovih dana provode nad zastupnicom SDA u Skupštini Kantona Sarajevo Samrom Hajdarević-Ćosić još jednom su nam ukazali na razmjere autošovinizma koji vlada među Bošnjacima. Čitali smo, tako, iz medija koji su rahmetli Aliju Izetbegovića prozivali „bagdadskim lopovom“, a zatim iz pera onih koji su Aliju Izetbegovića i njegovu suprugu u nedavnoj prošlosti označavali najgorim etiketama, da se u Alijino ime, i u ime njegove političke zaostavštine koja je osigurala opstanak multikulturalne države BiH, obračunavaju sa Samrom.

Nadalje, ima li goreg licemjerja nego čitati od onih koji su dali „petama vjetra“ 1992. godine da se „oni nisu borili za ovo“. I nisu! Zbrisali su. Za to, u što se kunu, a zove se multikultura, borila se Armija R BiH predvođena predsjednikom i osnivačem SDA Alijom Izetbegovićem. Za to što nazivamo multikultura borio se onaj Bošnjak iz predjela naše zemlje koje Samrini kritičari nazivaju provincijom, onaj Bošnjak kojega nazivaju „seljakom“, „papkom“ i „beduinom“. A bez obzira na to što se piše, činjenica jeste da se o multikulturi u Bosni i Hercegovini može govoriti samo ondje gdje su Bošnjaci većina i gdje SDA utiče na političke tokove.

Uprkos tome finograđani iz tzv. Republike Sarajevo generaliziraju bez ikakvih skrupula, ne pripisujući fašizam samo Samri, nego i kompletnoj SDA. Ako bismo analizirali politiku i parole koju proizvode stranke koje čine kantonalnu vlast, onda je nešto definitivno truhlo u tzv. Republici Sarajevo. Hvale se da su jedini i ekskluzivni baštinici multikulture, to jest da su „građanske“ stranke jer u njihovim rukovodstvima ima političara različitih etniciteta. Mi uviđamo da to provode u većinskim bošnjačkim sredinama instalirajući pojedince drugih etniciteta bez ikakvih kriterija. Dakle, ne najbolje, ne izvrsne, ne najobrazovanije, nego one preko čijih bi krvnih zrnaca dokazivali svoje multikulti usmjerenje. Štaviše, nazivaju to pozitivnom diskriminacijom. Zato i nije čudo da se u vrijeme vladavina takvih bilježi negativni ekonomsko-finansijski bilans.

Ovo tumačenje ide u prilog onima koji opravdano podržavaju zastupnicu Ćosić-Hajdarević, te bih dodao, kao slobodan čovjek koji se usuđuje misliti svojom glavom, samo neka ustraju u tome. Atmosfera koja se stvara posredstvom nove vlade KS ide prema tome da se Bošnjaci u “Republici Sarajevo” etiketiraju kao neobrazovani, nekonkurenti, primitivni i kao oni koji mogu samo da „…nose sijeno”, dok će Saša ili Maša, a možda i Medo, da čitaju i pišu knjige, vladaju, uređuju dnevnike, određuju ko je lopov a ko nije, ko je nacionalista a ko nije, kome je mahrama na glavi dokaz islamijeta, a kome fašizma. Za stranke koje čine vlast u KS izvrsnost je to da budeš neBošnjak, baš kao što su nas za vrijeme Popisa 2013. u FBiH s plakata pozivali da je cool biti Bosanac dok je u manjem bh. entitetu s plakata bilo cool biti Srbin.

No, neka znate da naš narod nije blećak. Koliko god vi bili glasni u nepravdi koju instalirate kao način općeprihvaćena ponašanja dok se pozivate na ravnopravnost, mi ćemo uvijek znati prepoznati pravičnost, znat ćemo odbraniti multikulturu bolje od vas, jer je ona naše naslijeđe a ne vaše. To dokazuju sačuvani vjerski objekti drugih religija u Sarajevu za vrijeme rata, dok su gotovo svi vjerski objekti muslimana Bošnjaka srušeni ondje gdje ni danas ne postoji multikultura. Oni su nijemi svjedoci i dokaz naše multikulture i naše pravičnosti, a vaša jednakost i vaša vjera neka je vama i vašim mentorima. Vidjeli smo mi šta ona znači i kuda ona vodi.

Vaša jednakost daje opravdanje zlikovcima koji izjednačuju Kazane i Srebrenicu, vaša jednakost vodi izjednačavanju pojedinačnog zločina, koji je kažnjen još za vrijeme rata u Sarajevu pod opsadom, s programiranim genocidom za koje postoje haške presude.  To je vaša jednakost koju bez ikakvog srama javno promovirate. Jednakost preko koje želite Bošnjacima nabaciti osjećaj stida i krivice. Nećete uspjeti u tome.

I zato vam je kriva Samra Ćosović-Hajdarević, jer je kritikovala politiku koja je izvrsnost stavila u stranu, a prednost dala krvnim zrncima neBošnjaka. Posve razumijem Samru i osjećam jednaku nepravdu, a ona ima pravo da analizira politiku oponenata. Ono što se piše ovih dana o Samri najgore su vrste dogmi, duboko ukorijenjene u glavama onih koji bi se vazda nekome dodvoravali, ponavljajući da su svi isti. E, nisu, i nikad neće biti, ma koliko vi glasni bili istinu je nemoguće zatomiti te ona kad tad nađe put do svjetla i unesreći neke od vas.

Borit ćemo se, dakle, da na odgovorna mjesta postavljamo najbolje.

Zbog toga će nas urbani jurišnici nazivati fašistima? Samo izvolite. Moje ime je Salko Zildžić, nikuda ne idem, ostajem tu gdje jesam, ja sam SDA-ovac, idem u džamiju i imam tamam toliko brade na svojem licu da to može zagolicati vašu pokvarenu maštu.“

 

 

PROČITAJTE I...

Dogodila se i nevjerovatna politička akrobacija i transformacija da su se mnogi Bošnjaci iz perioda “klanja i oranja”, prebijanja, ubijanja i masovnih silovanja, koji su ranije bili vjerni sljedbenici i članovi partija Slobodana Miloševića i Mire Marković, i time davali legitimitet masakrima i represalijama nad svojim narodom, kasnije priključili nekoj od bošnjačkih partija, postali u njima vrlo značajni, čak i ključni kadrovi, i počeli odlučivati i presuđivati o sudbinama ljudi koji su postavili temelje nacionalnom i političkom bošnjačkom pokretu u Sandžaku početkom devedesetih godina 20. stoljeća

Još jedan od kurioziteta jeste taj što se pokazalo koliko je ustvari sam za sebe Čovićev HDZ slab, koliko je značajno bošnjačko jedinstvo u vezi s osnovnim nacionalnim interesima i koliko je do sada Čović profitirao od posljedica svađa i sukoba na bošnjačkoj političkoj sceni.

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!