Što je komesar bez brkova

Ovaj na prvi pogled čudan unutrašnji nesklad između Nikšića umjetnika i Nikšića političara, gdje jedna te ista osoba traži slobodu govora, ali zagovara i verbalni delikt, kako je već oportuno u datom trenutku, najbolje pokazuje da Nikšić ustvari nije niti istinski umjetnik niti ozbiljan političar već isključivo skandal-majstor i attention seeker, brkata verzija ovdašnjih “influenserki” kakvih su puni Instagram i “Farma”.

Nakon što je skandalizirao javnost svojim sasvim neukusnim, ali i sasvim javno izrečenim stavovima u vezi s 11. julom, Danom žalosti kojim se obilježava genocid u Srebrenici, pogotovo nakon što je postao svjestan količine negativnih reakcija koje je izazvao svojim besramnim stavovima, novopečeni SDP-ov političar (i dezerter po vlastitom izboru) Damir Nikšić odlučio se za poprilično nespretan i trapav “damage kontrol”.

Pored toga što je nekoliko puta dopunio svoj originalni status na Facebooku, Nikšić je, umjesto da se javno izvini zbog vlastitih izjava i pokaže barem mrvu političke odgovornosti, odlučio demonizirati bilo kakvu kritiku vlastitih političkih stavova, nazivajući takve kritike govorom mržnje, pozivom na linč i prijetnjama, a svoje kritičare krajnjom desnicom, režimcima, ratnim profiterima, ultranacionalistima itd.

Nikšić se upustio čak i u otvoreno klevetanje, izmišljajući izjednačavanje Srebrenice i Bleiburga, imputirajući ljudima stavove i pripadnost ideologijama tek zbog njihovog mjesta rođenja. Mogli bismo reći da takav postupak, takav odnos prema javnoj kritici i takvo razumijevanja slobode medija nije iznenađujuće za nekoga ko se samopredstavlja kao “progresivno krilo” SDP-a, što je kodna riječ za nekoga poput Nikšića, koji se, pomalo infantilno, zamišlja kao lijevo, neoboljševičko krilo jedne socijaldemokratske partije.

Zato nije uopće čudno da političar, pardon, drug Nikšić, ne vidi ništa sporno u tome da ultimativno zahtijeva da bude oslobođen od bilo kakve kritike, dok istovremeno za sebe zadržava slobodu i privilegiju da svoje neistomišljenike ili kritičare etiketira klerofašistima, bošnjačkim crnokošuljašima i ultradesničarima.

Ovaj na prvi pogled čudan unutrašnji nesklad između Nikšića umjetnika i Nikšića političara, gdje jedna te ista osoba traži slobodu govora, ali zagovara i verbalni delikt, kako je već oportuno u datom trenutku, najbolje pokazuje da Nikšić ustvari nije niti istinski umjetnik niti ozbiljan političar već isključivo skandal-majstor i attention seeker, brkata verzija ovdašnjih “influenserki” kakvih su puni Instagram i “Farma”.

Da li će ovakav način samopromocije drugu Nikšiću pomoći da konačno zasjedne na budžetske jasle i u punom smislu uđe u institucije koje su svojim životima sačuvali ljudi čiju borbu i žrtvu Nikšić danas otvoreno prezire i negira, vidjet ćemo u oktobru.

PROČITAJTE I...

Ovih dana gledamo kako se, nakon očito dobro obavljenog zadatka, pojedine kadrovske akvizicije SDP-a, poput Draška Aćimovića, vraćaju u opskurnost i relativnu anonimnost iz koje su došli. No, to izgleda da nije slučaj i s Vojom. Uprkos izbornom brodolomu, on sebi raznim performansima osigurava medijsku prisutnost te time i privid političke relevantnosti.

Stotine hiljada “gilets jaunes” demonstranata obučenih u jarko žute prsluke, koje svaki vozač mora imati u svom vozilu, blokirali su 17. novembra puteve u Francuskoj na više od 2.000 mjesta. Pariz je postao poprište sukoba s policijom, koja je upotrijebila suzavac i vodene topove. To se ponovilo 24. novembra, u žešćem obliku, a zatim i 1. decembra. U prve dvije subote demonstracija dvoje je ljudi poginulo, a povrijeđeno ih je približno 600

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

KOMENTARI

Podržite nas na Facebooku!

error: Sadržaj je zaštićen!