RADIKALNI ENVER KAZAZ

Kazazovština je naziv za retoričke figure kojima upotrebom suhoparnog akademskog žargona, zamjenama teza, uvredama i skandaloznim izvalama pokušavate umotati vlastito neznanje, a nerijetko i najobičnije stupidarije, predrasude i ideološku ostrašćenost te ih predstaviti kao legitiman stav ili kritiku.

Kazazovština je naziv za retoričke figure kojima upotrebom suhoparnog akademskog žargona, zamjenama teza, uvredama i skandaloznim izvalama pokušavate umotati vlastito neznanje, a nerijetko i najobičnije stupidarije, predrasude i ideološku ostrašćenost te ih predstaviti kao legitiman stav ili kritiku.

Radikalizirani pjesnik Enver Kazaz, kao izumitelj i najčešći korisnik takve figure, još je jednom maestralno pokazao kako se ona koristi. Kazaz je, komentirajući za interview.ba trilateralni susret Erdoğan – Izetbegović – Vučić, najprije izjavio da Bosna i Hercegovina nema međunarodnu politiku jer nema unutrašnjeg konsenzusa, te da, uslijed toga, Izetbegović ne treba ići bilo gdje bez postizanja konsenzusa kojeg, kao što je poznato, ne može biti, osim ako se Izetbegović ne složi s antibosanskim i antibošnjačkim stavovima Mladena Ivanića i Dragana Čovića.

Drugim riječima, Izetbegović bi trebao obavljati vanjskopolitičku ulogu svoje funkcije samo u skladu s interesima srpske ili hrvatske politike, što je uglavnom i politika susjednih zemalja – Srbije i Hrvatske.

Kazaz je u istom intervjuu pristalice i glasače SDA prozvao “radikaliziranim Bošnjacima”, dovu “za mir u Šamu”, proučenu u svim većim džamijama Bosne i Hercegovine, nazvao molitvom “radikaliziranih Bošnjaka da Turska pobije što više Kurda”, a antiterorističku operaciju oružanih snaga Turske protiv terorističke organizacije PKK usporedio je s genocidom u Srebrenici! Zaista čista i nepatvorena kazazovština – laži, obmane, fantaziranja.

Šteta što se nakon ovakvih izjava ne obavljaju alko ili tome slični testovi.

 

PROČITAJTE I...

Osim po materijalu od kojeg su izgrađeni, od nadgrobnih spomenika u ostalim dijelovima Bosne, krajiški bašluci bitno se razlikuju po izgledu i visini, te motivima kojima su ukrašeni. Pored kulturno-historijske, oni imaju spomeničku, estetsku te pejzažno-oblikovnu funkciju. U novije vrijeme stari krajiški nišani sve su izloženiji uništavanju, a praksa podizanja novih nišana u skladu s vlastitom tradicijom sve je rjeđa

Takva dehumanizacija neistomišljenika, kojem se najprije uskrati sposobnost racionalnog misaonog procesa (kao što je Haverić uradio u Kritici bosanskog uma), a zatim ga se demonizira kao besprizornu hulju ili šljam, jeste Haverićev današnji intelektualni doprinos nastavka obračuna s “neprijateljima” s kojim su se Haverićevi ideološki prethodnici obračunavali prijekim sudom i kuršumom u gluho doba noći.

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

KOMENTARI

  • Šaćir 10.02.2018.

    Prof Kazaz je jedan od vrlo rijetkih bosanskih intelektualaca koji ne kalkuliše sa svojim umom i razumom nego ga izvorni koristi za dobrobit svih poštenih i iskrenih BIH građana.

    Odgovori
    • Šemsa 14.03.2018.

      blago nama sa takvim pijanim “intelektualcima”

      Odgovori

Podržite nas na Facebooku!