Najprije su na tržnicama i frekventnim ulicama i sokacima postavili kamenje u kojem su bile izdubljene rupe, u koje se gurne ruka tako da niko ne zna da li je ta ruka imućna ili potrebita, ostavlja li sadaku ili je uzima. Bila je zaštićena čast potrebitih, a imućnim je iz ruku izbijan adut da se ponose svojom sadakom i da tim ponosom budu odvedeni u licemjerje koje islam oštro osuđuje

„Nismo zadovoljni presudom iako je je doživotna. Nismo zadovoljne jer nije presuđen genocid u ostalim općinama. Žrtva je ista i u Prijedoru i u Srebrenici. Naše djece nema i zato ne možemo biti zadovoljni. Zločinci su živi, a naša su djeca pod zemljom već 23 godine. Mi smo same a oni koji bi trebali da se stide danas brane Mladića, kukavicu koji je imao hrabrosti ubijati a nije bio spreman odgovarati u sudnici“

BiH, kad se sve sagleda, nema one tipične probleme zbog kojih MMF inače dolazi u zemlje da im pomogne, obično su to problemi platnog bilansa i narušene fiskalne pozicije. Ovdje se ne radi o tome jer su fiskalne bilance dosta dobre. BiH je u odnosu na druge zemlje okruženja zemlja gdje je najmanje reformi provedeno. Ono što je BiH potrebno jeste podrška u provođenju strukturnih reformi i ulaganje u infrastrukturu. Cilj programa jeste osiguranje rasta i otvaranje radnih mjesta

Smatrala sam da ništa ne može publici približiti ovaj događaj bolje od svjedočenja onih koji su bili njegovi očevici. S obzirom na to da me zanimala usmena historija, došla sam na ideju da pronađem učenike koji su bili u razredu učiteljice Fatime u trenutku kada je granata pala. Intervjui su obavljeni s devet nekadašnjih učenika učiteljice Fatime”, kaže Aida Sinanović-Brčić

U tom smislu, ilustrativna je nedavna izjava Ane Babić, predsjednice Skupštine Kantona Sarajevo i članice SBB-a, koju je dala krajem oktobra: da je SBB pogriješio što je glasao za imenovanje škole u Dobroševićima po Mustafi Busuladžiću te da će ta stranka na nekoj od narednih skupštinskih sjednica pokrenuti pitanje promjene imena ove škole

Amir Hadžić, jedan od poznatijih balkanskih youtubera, u skoro svakom svom prilogu vrijeđa bošnjački narod, vjernike muslimane i islam kao vjeru. Za njega je Bošnjak onaj koji ništa tuđe ne poštuje, “drogira se, puši, olajava, omalovažava, pije alkohol, ali svinjetinu ne mezi”. Vrijeđajući temelje islamskog vjerovanja, Hadžić ide i toliko daleko u pokušaju da bude sarkastičan da izmišlja Allahove riječi, pa kaže: “Lijepo je dragi Allah rek'o: 'Zabranjujem vam da mezite svinjetinu dok pijete alkohol'”

Nakon što sam obavio šerijatsko vjenčanje uvodeći tako u bračne vode djevojku i mladića koje sam svojevremeno učio u mektebu, hvalio sam se starijem kolegi kako sam toliko ostario da vjenčavam svoje učenike. Kolega me je učtivo saslušao i nasmijao se: “Slušaj, mali, kad dočekaš da vjenčavaš djecu svojih učenika – a ja sam ih vjenčao koliko hoćeš – javi se”

Nakon što mu je posao ukinut, a kamile ili prodate ili puštene u pustinju, Hadži Ali je sa završetkom Američkog građanskog rata odlučio ostati u SAD-u, te se oženio s Gertrudisom Sernom ostavši predani musliman i odgojivši dvije kćerke kao muslimanke. S kamiljim avanturama iza sebe, postao je neka vrsta legende

Nekad davno, na jednoj od tzv. omladinskih radnih akcija, pravili smo predstavu. Svašta je bilo u njoj: pjesme, skečeva, pantomime... I zvala se, ta predstava u kojom smo se nastojali predstaviti, kako bi drukčije – Bosanski lonac

Podržite nas na Facebooku!