“Za ovo se zbilja može reći da je jedno čudo”, kaže Salihspahić, ali čudo koje još nije dovršeno jer se konstantno radi na uređenju kompleksa. Ovih se dana upravo asfaltiraju pješačke staze unutar medresanskog kompleksa, a uveliko se radi i na izgradnji sportskog centra koji je izgrađen, ali još nije opremljen iznutra. Osim multifunkcionalne sale, sportski centar imat će i bazen. Za potpuno opremanje centra potrebno je 1,5 miliona maraka

“SNSD je imao sve poluge vlasti i čitav sistem na raspolaganju i očekivano je bilo da će sve to iskoristiti da ponovo osvoji vlast. Opozicija nije imala različit pristup ključnim pitanjima u odnosu na vlast, čime je poslala poruku građanima da će sve biti isto, a da samo oni trebaju vladati. Zbog toga su građani dali podršku aktuelnoj vlasti. Nije ponuđeno ništa novo i to se vidjelo kroz blijedu i neuvjerljivu kampanju opozicije”

“Rahmetli Alija je uvakufio pet miliona maraka u vidu dionica u BOR banci s ciljem da se ta sredstva umnožavaju. Može se iz vakufname izvući zaključak da se osnovna sredstva čuvaju, a da se iz dobiti stipendiraju studenti i učenici. Moram napomenuti da je uvakufljeno 5 miliona, a da smo mi za nekih 15 godina ostvarili oko 11,7 miliona maraka, u obrazovanje i nauku smo investirali 4,5 miliona maraka. Fond je u cijelosti sačuvan i mi sada raspolažemo s nekih 6,2 miliona maraka. On je osnovao još ovakvih sličnih fondova, ali uglavnom su svi propali, osim Fonda 'Bošnjaci'”, priča direktor Fonda Šahin Kerla

Postoji orkestrirana kampanja koja ima za cilj da oslabi stranku, da je učini odgovornom za svaki problem u ovoj zemlji, da se stranka kriminalizira, predstavi radikalnom i da joj se fakturiraju lažne i nepostojeće fakture. Kada radite konkretan posao, nemate baš mnogo vremena za marketing, mislite da to ljudi vide. Mada je danas uočljivo da postoji znatan broj načelnika, ministara i drugih funkcionera stranke, pogotovo mlađih ljudi, koji bolji razumiju značaj i promociju urađenog posla i vrhunski predstavljaju i promoviraju svoj i uspjeh stranke općenito

Svako od nas prije nego što stavi iksić u kućicu pored imena političkog subjekta treba da se zapita: kako se ovaj politički subjekt odnosi prema prošlosti moje domovine, kako se odnosi prema sadašnjosti, koja mu je vizija budućnosti, kako se odnosi prema mom identitetu, na šta je spreman ukoliko neko nekada udari na moju zemlju i moj narod? Na ova pitanja tražimo odgovore kroz izjave stranačkih čelnika i stranačka saopćenja

Pojedinci u Krajini vole govoriti da nam je Sarajevo za sve krivo, a počesto zaboravljamo na vlastitu krivicu. A često je upravo do nas. Ako nam Sarajevo ponudi projekte, a naše se općine na njih ne prijave, onda ćemo imati manji priliv novca u Krajinu. Ima u našem kantonu općina koje se ne prijavljuju na projekte Vlade Federacije. Ima i nesnalaženja s novcem koji je Vlada Federacije osigurala za konkretne projekte. Primjer je bihaćki aerodrom, za koji smo pronašli značajna sredstva, ali gradska uprava nije bila u stanju da ih povuče i implementira na vrijeme

“Mogla sam i ja otići kao i mnogi. Nije ova država lahka za život, ali i studenti iz Njemačke idu u Francusku da studiraju, odlaze ljudi odsvakuda, traže nešto bolje. Ali ti kao insan ne možeš pobjeći od sebe, možeš samo ponijeti dio sebe. U ovoj situaciji ne treba bježati, po čemu smo mi poznati, nego treba rješavati probleme, treba ovdje najbolje što možeš raditi svoj posao. Možda bi nam, kada se ne bismo predavali olahko, bilo bolje”

Do izbora nam je ostalo još desetak dana, a kampanja se zahuktava. Sve je više plakata s kojih stižu poruke koje bi trebale privući glasače. Političke plakate nije tako jednostavno ni osmisliti ni dizajnirati, ali se teško oteti dojmu da nekima fali mašte i kreativnosti. Analiziramo šta nam poručuju plakati i ostali promotivni materijali političkih kandidata na predstojećim izborima

Podržite nas na Facebooku!

error: Sadržaj je zaštićen!