“Istraživanja nam pokazuju da su ljudi i dalje vrlo strastveni prema automobilima, ali istovremeno vidimo i da očekuju nova rješenja za svoje potrebe i da imaju novi odnos prema automobilima. Danas su manje zainteresirani za to da posjeduju automobil, ali ga i dalje žele koristiti”

“Marka Volkswagen preuzima inicijativu u Grupi, ali mogu reći da će se svi brendovi u ovoj Grupi okrenuti električnoj mobilnosti. To ćemo učiniti jer vjerujemo da je to put kojim trebamo ići, samo je pitanje trenutka. Vjerujem da ćemo se do 2020. godine svi okrenuti tom smjeru”

“Ne znam kako je u BiH, ali u Francuskoj i Velikoj Britaniji i dalje je velika potražnja za monovolumenima. Ljudi su se jednostavno navikli na njihovu praktičnost. Imate ogroman prtljažnik s velikim vratima, sedam sjedala ako želite. Smatram da moramo redefinirati monovolumen. Moram ga učiniti poželjnim i odmaknuti se od imidža da ih voze kućanice. Moramo vjerovati u ovaj proizvod jer od njega ne postoji ništa praktičnije”

Podržite nas na Facebooku!