Kada je Maglajlić prijavio disertaciju Književnohistorijsko i književnoteorijsko određenje muslimanske narodne balade, morao je dokazivati profesoru Tvrtku Čubeliću da karakteristike i specifičnosti te balade u evropskom i civilizacijskom kontekstu ima smisla proučavati kao bošnjačku baladu, tada muslimansku. Rizvanbegović se sjeća kako mu je Maglajlić prepričavao da je Čubelić insistirao na teoretskim određenjima i tradicionalnom pripadanju balade Hasanaginica hrvatskoj usmenoj književnosti

“Školski odbor će se oglasiti i mi nećemo tek tako dati da nam mijenja ime škole ko god hoće. Sve ovo najviše košta roditelje, djecu i nastavnike, jer se o nama kao školskom kolektivu pričaju razne priče koje nisu nikako u redu. Mediji tu igraju posebnu ulogu i iznose gomilu nekih gluposti koje su predaleko od istine, a nama to konstantno šteti. Što se finansija tiče, to je težak udarac za školu, a nikoga nije briga za to”

Ako se desi proces, to će biti samo još jedan novi apsurd u našoj zemlji gdje će se suditi istini i svjedočanstvu o istini. Sudit će se jednoj rekonstrukciji stvarnog događaja dok će mnogi pravi kreatori logora, stražari, mučioci logoraša, izvršioci ubistava, egzekutori i zločinci ostati na slobodi i bez sudskih procesa. Ako dođe do procesa, moji svjedoci bit će pravi logoraši, prave žrtve, pa neka one kažu šta i kako... “AntiDayton pokret” upravo zbog tih apsurda, pa i sudskih procesa, samo može proširiti svoj obim aktivnosti, a nikako ih ugasiti

“Svima onima koji sjede i čekaju da im prilika dođe, pa i u svijetu sporta, mogu slobodno reći da im nikada neće doći. Morate krenuti ka prilikama, tražiti ih, ništa neće doći samo. Ako ništa, morate imati želju za nečim, a to je nekad dovoljno da se stvari dalje razmotaju. Ali, morate se i spremiti i krenuti ka tome nečemu, šta god to bilo”

“Orijentalizacija bi bila opasna kao rezultat nadinterpretacije i podinterpretacije otpjevane na dnevnopolitičkoj ideološkoj matrici nekompetentnih. Vrijeme u kojem živimo, s brojnim medijima, nažalost, na istu razinu postavlja liječnika i nadriliječnika, znanstvenika u perzijskim studijama specijaliziranog za klasičnu tesavvufsku književnost i inženjera”

Već pola stoljeća Vasilija Jamakosmanović (83), udovica domara Zemaljskog muzeja Mustafe Jamakosmanovića, živi u ovoj instituciji. Njezin je muž zaradio penziju radeći u Muzeju. No, on i Vasilija nikada nisu uspjeli dobiti svoj stan iako na njega imaju pravo. Vasilija za sebe, smijući se, kaže da je najstariji eksponat ove najvažnije institucije kulture države Bosne i Hercegovine

Već pola stoljeća Vasilija Jamakosmanović (83), udovica domara Zemaljskog muzeja Mustafe Jamakosmanovića, živi u ovoj instituciji. Njezin je muž zaradio penziju radeći u Muzeju. No, on i Vasilija nikada nisu uspjeli dobiti svoj stan iako na njega imaju pravo. Vasilija za sebe, smijući se, kaže da je najstariji eksponat ove najvažnije institucije kulture države Bosne i Hercegovine

Već nekoliko mjeseci traju prepirke mještana Fojnice u vezi s premještanjem Muharem efendijine džamije u ovom gradu. Stara građevina iz 17. stoljeća već je odavno postala suviše mala za sve tamošnje vjernike i neuvjetna za sve aktivnosti; dio džematlija želi premještanje džamije i ugrađivanje njenih dijelova u novu džamiju, za čiju su gradnju pronađeni donatori, ostatak džemata takvoj se ideji protivi

Podržite nas na Facebooku!