Ekipa magazina Stav posjetila je Festival dizajna i umjetnosti “MODAMO.kreARTiva”, koji je održan 13. i 14. maja u Sarajevu, i donosi priču o nekoliko bh. dizajnera i njihovim kreativnim radovima. Istražili smo i to koliko su dizajnirani i ručno izrađeni bh. proizvodi prepoznati i cijenjeni na domaćem tržištu, te da li naši umjetnici i kreativci mogu živjeti od vlastitog dizajna i rada

“Marka Volkswagen preuzima inicijativu u Grupi, ali mogu reći da će se svi brendovi u ovoj Grupi okrenuti električnoj mobilnosti. To ćemo učiniti jer vjerujemo da je to put kojim trebamo ići, samo je pitanje trenutka. Vjerujem da ćemo se do 2020. godine svi okrenuti tom smjeru”

“Ne znam kako je u BiH, ali u Francuskoj i Velikoj Britaniji i dalje je velika potražnja za monovolumenima. Ljudi su se jednostavno navikli na njihovu praktičnost. Imate ogroman prtljažnik s velikim vratima, sedam sjedala ako želite. Smatram da moramo redefinirati monovolumen. Moram ga učiniti poželjnim i odmaknuti se od imidža da ih voze kućanice. Moramo vjerovati u ovaj proizvod jer od njega ne postoji ništa praktičnije”

Podržite nas na Facebooku!