Kod Hadžića poginuo Irham Čečo, savjetnik za medije Bakira Izetbegovića

Bosanskohercegovačka javnost pamtit će ga kao novinara britkog pera i vrckava duha u sedmičnom magazinu "Dani", gdje je više godina radio kao novinar. Svoju novinarsku karijeru potvrdio je i kao urednik u sedmičnom magazinu "Stav"

Danas je u saobraćajnoj nesreći kod Hadžića u blizini Sarajeva poginuo Irham Čečo, savjetnik za medije člana Predsjedništva BiH Bakira Izetbegovića.

Irham Čečo rođen je 1975. godine u Foči, a početkom agresije na Bosnu i Hercegovinu s obitelji je izbjegao u Goražde, gdje je završio osnovno školovanje.

U Sarajevu je završio Fakultet političkih nauka.

Bosanskohercegovačka javnost pamtit će ga kao novinara britkog pera i vrckava duha u sedmičnom magazinu “Dani”, gdje je više godina radio kao novinar. Svoju novinarsku karijeru potvrdio je i kao urednik u sedmičnom magazinu “Stav”.

Više godina radio je kao savjetnik i analitičar u OHR-u, zatim u nevladinom sektoru kao koordinator za projekte Fondacije Heinrich Böll u Sarajevu, a smrt ga je dočekala na funkciji savjetnika za medije bošnjačkog člana Predsjedništva BiH Bakira Izetbegovića.

Medijska kompanija Simurg media s redakcijama časopisa “Stav” i web portala „Faktor“izražavaju najdublje žaljenje zbog gubitka našeg kolege i vrsnog novinara.

 

PROČITAJTE I...

U završnoj fazi sam trećeg izdanja knjige o balkanskom mafijašu Fahrudinu Radončiću, kojom ću javnosti u potpunosti prezentirati koruptivno-kriminalno djelovanje Radončića u BiH i za sva vremena staviti pečat na njegovo kvazipoštenje i kvazipatriotizam koji već decenijama pokušava podvaliti Bošnjacima. Između ostalog, riječ je o dokumentaciji, fotografijama, transkriptima i izjavama iz kojih će javnost jasno vidjeti da se Fahrudin Radončić u BiH bavio špijunažom, u toku rata sarađivao s agresorskom stranom, te kao ratni profiter trgovao drogom, alkoholom, kahvom i slično, a što je nastavio i u kasnijem periodu

Do izbora nam je ostalo još desetak dana, a kampanja se zahuktava. Sve je više plakata s kojih stižu poruke koje bi trebale privući glasače. Političke plakate nije tako jednostavno ni osmisliti ni dizajnirati, ali se teško oteti dojmu da nekima fali mašte i kreativnosti. Analiziramo šta nam poručuju plakati i ostali promotivni materijali političkih kandidata na predstojećim izborima

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!