Kavijar-socijaldemokrata Magazinović

Riža, bijelo pšenično brašno, junetina bez kostiju, mlijeko u tetrapaku, kokošija jaja, ulje, kuhinjska sol, zatim muško šišanje, pranje kose srednje dužine s feniranjem, higijenski ulošci..., cijena svih tih artikala ostala je ista.

Saša Magazinović, zastupnik SDP-a u Zastupničkom domu Parlamenta skupštine BiH, uputio je zahtjev predsjedavajućem Vijeća ministara BiH Denisu Zvizdiću tražeći da mu se pojasni zbog čega je došlo do enormnih poskupljenja nafte i naftnih derivata u BiH.

U svom upitu Magazinović naglašava kako im nikakvu satisfakciju ne predstavlja to što su bili u pravu kada su se protivili usvajanju Zakona o akcizama BiH, “upozoravajući upravo na ovo što se dešava, divljanje cijena goriva i lančana poskupljenja robe i usluga”.

Nadalje, Magazinović se pita da li VM BiH ima ikakav plan, te da li postoji saradnja s entitetskim vladama o ovom pitanju i da li se može očekivati ikakva intervencija države kako bi se bh. građani spasili od talasa poskupljenja koji su sada više nego očiti.

Kao i obično, Magazinović je potpuno u krivu. Statistika demantira sve ono što je ovaj dugogodišnji budžetski kavijar-socijaldemokrata izdeklamirao u svom istupu.

Zakon o akcizama stupio je na snagu 1. februara 2018. godine. Ako pogledamo saopćenje Agencije za statistiku BiH u kojem su iznesene ekonomske statistike prosječnih potrošačkih cijena u BiH za januar 2018. godine i uporedimo ih sa statistikama prosječnih potrošačkih cijena u BiH za april 2018. godine, možemo tačno ustanoviti o kakvim je valovima poskupljenja riječ.

Riža, bijelo pšenično brašno, junetina bez kostiju, mlijeko u tetrapaku, kokošija jaja, ulje, kuhinjska sol, zatim muško šišanje, pranje kose srednje dužine s feniranjem, higijenski ulošci…, cijena svih tih artikala ostala je ista.

Artikli koji su poskupili jesu hljeb od pšeničnog brašna (0.1 KM/kg), svježa piletina (0.1 KM/kg), banane (0.1 KM/kg), jabuke (0.4 KM/kg), grah (0.1 KM/kg), crni luk (0.1 KM/kg), krompir (0.2 KM/kg), med (0.1 KM/kg), kahva mljevena (0.1 KM/kg), zubna pasta (0.1 KM/komad), toaletni papir (0.2 KM/pakovanje), pelene za jednokratnu upotrebu (0.5 KM/pakovanje).

Artikli koji su pojeftinili jesu svinjetina s kostima (0.1 KM/kg), svježa pastrmka (0.1 KM/kg), sir (0.3 KM/kg), puter (0.1 KM/kg), margarin (0.1 KM/kg), šećer (0.1 KM/kg), mliječna čokolada (0.5 KM/kg), toaletni sapun (0.1 KM/kg), šampon za kosu (0.3 KM/l)…

Dakle, kada sve izračunamo i uzmemo srednju vrijednost, dobijemo podatak da akcize i cijena nafte nisu doveli ni do kakvog lančanog poskupljenja te da je zabilježen rast cijena od jedva 0,4 procenta.

PROČITAJTE I...

U završnoj fazi sam trećeg izdanja knjige o balkanskom mafijašu Fahrudinu Radončiću, kojom ću javnosti u potpunosti prezentirati koruptivno-kriminalno djelovanje Radončića u BiH i za sva vremena staviti pečat na njegovo kvazipoštenje i kvazipatriotizam koji već decenijama pokušava podvaliti Bošnjacima. Između ostalog, riječ je o dokumentaciji, fotografijama, transkriptima i izjavama iz kojih će javnost jasno vidjeti da se Fahrudin Radončić u BiH bavio špijunažom, u toku rata sarađivao s agresorskom stranom, te kao ratni profiter trgovao drogom, alkoholom, kahvom i slično, a što je nastavio i u kasnijem periodu

Do izbora nam je ostalo još desetak dana, a kampanja se zahuktava. Sve je više plakata s kojih stižu poruke koje bi trebale privući glasače. Političke plakate nije tako jednostavno ni osmisliti ni dizajnirati, ali se teško oteti dojmu da nekima fali mašte i kreativnosti. Analiziramo šta nam poručuju plakati i ostali promotivni materijali političkih kandidata na predstojećim izborima

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!