Kasumović na mjesto direktora TV Zenica želi instalirati sina svog prijatelja

Fuad Kasumović, gradonačelnik Zenice, ovih se dana grubo umiješao u rad RTV Zenica. Ljut zbog produljenja mandata direktorici Dženani Sivac, Kasumović je u otvorenom pismu oštro napao članove Nadzornog odbora koji su joj produljili mandat i zaprijetio prestankom finansiranja ove medijske kuće ukoliko se ne poništi odluka o novom mandatu. Kasumović je svoje prijetnje već počeo sprovoditi u djelo, no, poznavatelji prilika u Zenici tvrde kako u osnovi sukoba nije samo njegova osvetoljubivost prema kadrovima SDA, nego mnogo ozbiljniji planovi koje Kasumović ima u narednim godinama

Sve je počelo 13. februara, kada je Nadzorni odbor RTV Zenica izabrao Dženanu Sivac za direktoricu ove kuće. Četrnaest dana kasnije, Kasumović šalje otvoreno pismo članovima Nadzornog odbora RTV Zenica: Admiru Ćerimu, Medini Delibašić i Mevludinu Dizdareviću, u kojem kaže kako je nezadovoljan, kako postupkom, tako i samim imenovanjem. “Obzirom na situaciju u ovom preduzeću, opće nezadovoljstvo radnika, odnosno gledatelja, i tešku materijalnu situaciju u preduzeću, smatram da je Nadzorni odbor svjesno zanemario nabrojano čime je doveo u pitanje sudbinu ovog preduzeća”, piše Kasumović, dodajući: “Podsjećam da je Grad Zenica sa udjelom od 67,22 posto osnivač i većinski vlasnik ovog preduzeća za čije se potrebe godinama izdvajaju višemilionska sredstva. Ovakvim djelovanjem, bez konsultacija sa Gradonačelnikom, NO je zanemario činjenicu da upravo gradonačelnik shodno svojim zakonskim i statutarnim ovlašćenjima, vrši i upravljački nadzor nad zakonitošću rada javnih preduzeća i ustanova, daje im upute za rad i u ime Grada Zenice obezbjeđuje uslove za rad.”

Kasumović u pismu tvrdi kako je dobio mnogo žalbi nakon imenovanja Sivac, da uvjeti izbora nisu bili transparentni, da je nejasno kako su ocjenjivani kandidati… “Prema dopisima kojima raspolaže kabinet Gradonačelnika, u preduzeću je prisutna loša organizacija rada dok se poslovanje i vođenje preduzeća provodi samovoljom u odlučivanju i planiranju rada. Imenovanje nestručnih i nepodobnih rukovodilaca, za posljedicu, prema ocjeni građana, ima loš program ali i finansijski gubitak. Informisan sam da je na sceni direktno kršenje statutarnih odredaba, ukidanjem uredničkog kolegija i ključne pozicije glavnog i odgovornog urednika, čime je ovaj medij izgubio suštinsku ulogu lokalnog medijskog servisa građana. Narušeni međuljudski odnosi koji su rezultirali tužbama radnika prijete finansijskim kolapsom preduzeća a prisutno je ignorisanje zakonskih zahtjeva Vijeća uposlenika. Sve pobrojano potvrđeno je i pismenom izjavom o nepodnošljivom stanju u preduzeću koju sam dobio u novembru 2016. godine.”

Na kraju pisma Kasumović otvoreno prijeti da će obustaviti finansiranje ovog medija ukoliko se ne promijeni odluka o produžetku mandata direktorici Sivac. “Ovim dopisom vas želim upozoriti da ste izborom direktorice, iako vam mandat ističe za nekoliko dana, preuzeli odgovornost za budućnost preduzeća i status radnika i njihovih porodica.”

Koliko god Kasumović bio protiv njenog izbora, odluka Nadzornog odbora, kome mandat ističe krajem maja ove godine, legalna je. Mandat Dženane Sivac isticao je s posljednjim danom februara i morala je biti donesena odluka ili o produženju ili izboru drugog direktora. Iako RTV Zenica ima mnoštvo problema, iako su česte pritužbe na kvalitetu programa ove kuće, uprkos činjenici da imaju odličnu opremu, iako uposlenici tuže firmu, iako je mnogo radnika na bolovanju, iako Zeničani znaju da im je emisija u kojoj se objavljuju osmrtnice najgledanija, način na koji je Kasumović zamislio mijenjati rukovodstvo ove kuće nije zakonit.

Na to je i upozoren ovih dana i iz novinarskih udruga kojima je odgovorio isto onako kako je tražio od članova Nadzornog odbora da promijene svoju odluku. “Umjesto da se bave problemom radnika, odnosno kolega novinara, kojima su u ovom preduzeću uskraćena mnoga prava, o čemu me svakodnevno informišu upravo zaposlenici RTV Zenica, pojedinci iz Udruženja BH novinari, stali su u zaštitu direktorice – menadžerice”, odgovorio je Kasumović i nastavio: “Autori ‘upozoravajućeg’ pisma, vjerujem da su znali kako su od tri člana NO RTV Zenica, koji su izabrali direktoricu – menadžericu, dvojica bila ili su i sada vjerski službenici. Ovaj drugi je po meni, čak i radikalan. Ja, Fuad Kasumović, gradonačelnik multietničkog Grada, ne mogu i neću dozvoliti da takvi biraju direktora radio – televizije. To je preduzeće javni medij svih građana, bez obzira na vjersku, nacionalnu i političku opredjeljenost. Ovo posljednje je upravo tema kojom bi se trebali baviti pojedinci iz Udruženja BH novinari, obzirom da je njihova direktorica – menadžerica, redovna voditeljica predizbornih skupova jedne od vodećih političkih stranaka. Pitam, autore sramnog ‘upozorenja’, je li to osoba koja treba biti direktor jednog javnog servisa Grada Zenica?”, piše Kasumović i zaključuje:“„I na kraju, ono što sam obećao građanima Zenice, a to je, da će se na čela službi, preduzeća i ustanova birati sposobni, a ne podobni, ja ću ispuniti.”

No, kako to obično biva u ovdašnjim institucijama, briga o sposobnima a ne podobnima uglavnom je priča za predizbornu kampanju. Kasumović je, kako nezvanično saznaje Stav, na mjesto direktora RTV Zenica naumio imenovati Nandina Škrbića, koji se kandidirao za mjesto direktora, ali nije prošao na konkursu. Nandino Škrbić sin je poznatog Zeničanina Paneta Škrbića, bliskog Kasumovićevog prijatelja s kojim ga vežu svakodnevna druženja. Škrbić mlađi iza sebe nema nikakvu menadžersku karijeru niti iskustvo u medijima. Jedina referenca bio mu je vlastiti kafić koji je već odavno zatvoren zbog lošeg poslovanja.

Cijeli tekst pročitajte u novom broju magazina Stav koji je u prodaji od četvrtka, 9. marta.

 

PROČITAJTE I...

Svakog 4. decembra od 1993. godine do danas pripadnici Diverzantskog odreda “Dido”, uz svog komandanta brigadira Seada Rekića i saborce iz drugih jedinica, okupe se na Brezovači u podnožju Igmana kako bi odali počast dvojici poginulih boraca Armije Republike Bosne i Hercegovine: Adnanu Došliću i Samiru Bećiroviću. Ekipa časopisa Stav ove je godine boravila s njihovim saborcima, bilježeći kazivanja o dvojici mladića koji se nisu štedjeli u borbi za odbranu BiH

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

KOMENTARI

Podržite nas na Facebooku!