Čiji je Neum

Koliko se šovinizam udomaćio u pojedinim medijima, ali i sredinama, odlično pokazuje ovaj tekst s ekstremno-nacionalističkog hrvatskog portala Dnevnik.ba.

Koliko se šovinizam udomaćio u pojedinim medijima, ali i sredinama, odlično pokazuje ovaj tekst s ekstremno-nacionalističkog hrvatskog portala Dnevnik.ba.

Teško je reći šta je odvratnije u ovom članku: latentni antibošnjački šovinizam ili činjenica da je on kao takav skoro pa nesvjestan dio toka svijesti autorice budući da je, valjda, postao normalni dio javnog diskursa u nekim krajevima Bosne i Hercegovine.

U članku kojeg potpisuje Nikolina Lovrić, Bošnjaci se izjednačavaju s Osmanlijama, oslobodilačke operacije Armije RBiH, poput “Neretve 93”, kojom se pokušao deblokirati opsjednuti Mostar, stavljaju se u kontekst navodne “stoljetne” želje Osmanskog carstva da izbije na Jadran, kao izdajice, tj. Jude, označavaju se stanovnici Neuma koji su odlučili prodavati nekretnine drugom, valjda “nekrstu”, i praktično se Bošnjacima pokušava negirati pravo na vlastiti dio domovine.

Sve to još je morbidnije poznaju li historijske činjenice poput onih kolika je i kakva bila morska obala bosanskog kraljevstva, u posjedu kojih se begovskih porodica nalazilo zemljište na kojem se danas diže Neum, te od čijih je novčanih sredstava izgrađena gradska infrastruktura ovog grada za vrijeme SFRJ.

No, historija, zdrav razum i osnovna pristojnost nikada nisu bili obilježja ekstremista, pogotovo onih primitivne vrste koji vole da zajedničko prisvajaju kao samo svoje.

PROČITAJTE I...

Niko, pak, nema pravo da određuje što je za Drugog uvredljivo i niko nema pravo da bude nasilan ili da poziva na nasilje. Naime, ne mogu se promovirati evropske vrijednosti na putu Bosne i Hercegovine prema EU, a da istom na drugoj strani ponižavate vrijednosti velikog broja građana. Primjerice, traži se i tražit će se tolerancija prema spolnim i rodnim različitostima. Tražit će se da ih društvo prihvati kao ravnopravne građane.

Skupština Medžlisa bira Izvršni odbor, a ovi izbori održat će se u subotu 22. decembra. Delegati džemata u tijelu za izbor sabornika u Sabor Islamske zajednice imat će izbore u nedjelju, 23. decembra, a verifikacija mandata sabornicima bit će upriličena sedmicu ili dvije kasnije, nakon što u Rijaset pristignu konačni rezultati izbora s terena. Stoga su ovi izbori veoma važni jer na njima ne samo da se bira rukovodstvo džemata i medžlisa, kao ćelija iz kojih se grana struktura Islamske zajednice, već i Sabor IZ BiH kao najviše predstavničko i zakonodavno tijelo IZ BiH s veoma širokom paletom ovlasti.

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI

Podržite nas na Facebooku!

error: Sadržaj je zaštićen!